۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۴۰
کد خبر: 85504790
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عیادت مسئولان فدراسیون ورزش بیماران خاص از بازیکن اسبق استقلال

تهران- ایرنا- مسئولان فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با حضور در بیمارستان لبافی‌نژاد با علی چینی بازیکن و مربی اسبق استقلال دیدار کرده و در جریان روند درمان وی قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، در جریان این بازدید مهین فرهادی‌زاد عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا به همراه سید محسن موسوی دبیر، مجید کرمی مسئول انجمن فوتبال این فدراسیون و علیرضا کامکار مسئول مسابقات و اردوها از پیشکسوت استقلال عیادت و برای بازیکن اسبق استقلال آرزوی سلامتی و تندرستی کردند.

چینی در جملاتی با اشاره به مشکلات و سختی‌های بیماری گفت: به صورت اتفاقی و پس از انجام یک آزمایش متوجه شرایط وخیم خود شدم و به دستور پزشک به سرعت بستری و روند درمان آغاز شد و امیدوارم روند درمان به خوبی طی شود. در چند روز گذشته بسیاری از دوستان و جامعه ورزش با حضور در بیمارستان یا به صورت تلفنی جویای حال من بودند که امیدوارم در خوشی‌های این عزیزان جبران کنم.

وی ادامه داد: بیماری و پیگیری روند درمان سخت است و هزینه‌های سنگینی بر دوش بیمار می‌گذارد و امیدوارم هیچ کس درگیر بیمارستان و بیماری نشود.

در ادامه این بازدید مهین فرهادی‌زاد با آرزوی سلامتی برای این پیشکسوت استقلال تاکید کرد: خوشحالیم که امروز شرایط علی چینی بهتر از قبل است و امیدواریم روند درمان و پیوند کلیه او به خوبی طی شود. او به عنوان مربی تیم ملی فوتبال پیوند اعضای ایران زحمات و تلاش‌های بسیاری کشیده و همه ورزشکاران ما نگران حال و روز او بودند و آرزوی همه ما این است که او به زودی به شرایط عادی باز گردد.

سیدمحسن موسوی دبیر فدراسیون تصریح کرد: امروز وظیفه داشتیم تا از این چهره اسبق استقلال عیادت کنیم و امیدوارم هر چه زودتر شاهد سلامتی کامل علی چینی و بازگشت او به شرایط عادی باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha