۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۴۱
کد خبر: 85504794
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حضور مردم در انتخابات دشمنان را ناامید می کند

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیر ماه خط بطلانی بر نقشه‌های دشمنان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا شهاب زاده عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: جوانان و اصحاب رسانه برای روشنگری و شفاف سازی مسایل مختلف انتخاباتی در میان مردم نقش مهمی دارند و می‌توانند با تبیین سیاست‌های نظام در جامعه به انتخاب فرد اصلح از سوی مردم کمک کنند.

وی با بیان اینکه دغدغه همه مجریان برگزاری انتخابات قانونمند بودن مراحل مختلف برگزاری آن است، افزود: مجموعه مدیریت عالی استان و شهرستان اینگونه مسایل را با حساسیت و دقت فراوان در راستای اجرای صحیح قوانین دنبال خواهد کرد.

شهاب زاده ادامه داد: راهبردهای مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در مورد انتخابات را بدون شک به عنوان چراغی فرا راه خود در اولویت فعالیت های انتخاباتی قرار خواهیم داد.

فرماندار شهرستان آستارا یادآور شد: تلاش ما آن است که هیچ حقی از انتخاب‌ کننده و انتخاب‌ شونده ضایع نشود و در عین حال نیز انتظار داریم همه در ایام انتخابات و تبلیغات انتخاباتی طبق قانون عمل کنند.

شهاب زاده با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی مبتنی بر حضور و مشارکت مردم است و جمهوریت بر این مبنا، معنی می یابد و همه ما اعم از مسوولان و نامزدهای انتخابات باید در راستای حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای تلاش کنیم، افزود: رسانه ها به عنوان چشم بینای جامعه در این راستا بایستی تلاش کنند تا با تبیین درست و واقعی از رویکردها، زمینه ترغیب و حضور پرشور مردم را در این دوره از انتخابات را همانند دوره های گذشته فراهم کنید.

وی تاکید کرد: مهمترین موضوعی که در کشور ما براساس دستورات و منویات مقام معظم رهبری و رهنودهای ایشان باید مورد توجه جدی قرار گیرد، آرامش مردم و کشور است و بدون شک با رهبری و هدایت های ایشان باز هم خواهیم توانست به اهداف خود برسیم.

شهاب زاده خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم دشمنان نظام نتوانند به اهداف خود برسند، زیرا آنها در پی آن هستند که انتخابات ایران اسلامی را به حاشیه بکشانند و با همکاری و همیاری همه مسوولان و مردم آنها را ناامید می کنیم.

وی ادامه داد: اجرای انتخابات این دوره از ریاست جمهوری بسیار سخت است، زیرا ما با اتفاقی که برای شهید جمهورمان افتاد یک رییس جمهور را از دست دادیم که در تراز انقلاب بود و با سوگ از دست دادن این دولت مرد بزرگ باید انتخابات ریاست جمهوری را برگزار کنیم.

فرماندار شهرستان آستارا تاکید کرد: کسی که با انتخاب مردم رییس جمهور می شود باید ادامه دهنده راه شهید آیت الله رییسی باشد و خواسته همه مردم ایران اسلامی این است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیتی بالغ بر حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان و در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد، این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha