۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۳۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85504821
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سرمربی داماش: بازیکنان و هواداران داماش مستحق صعود به لیگ برترند

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: بازیکنان، کادرفنی و هواداران با غیرت این تیم مستحق صعود به لیگ برتر هستند.

به گزارش ایرنا علی نظرمحمدی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس ازبازی تیم‌های داماش و سایپا در رشت اظهار کرد: بقا در لیگ دسته یک کشور تبریک گفتن ندارد اما امیدوارم که تیم داماش به لیگ برتر صعود کتد زیرا هواداران داماش مستحق حضور تیم‌شان در لیگ برتر هستند.

وی افزود: به هر حال با کمک تماشاگران، بازیکنان و کادرفنی توانستیم سهمیه خود را در لیگ دسته یک کشور حفظ کنیم و خدا را شاکرم که توانستم به وعده خود عمل کنم زیرا به طرفداران قول داده بودم که داماش در لیگ دسته یک خواهد ماند.

وی ادامه داد: با توجه به تمامی مشکلات مدیریتی که داماش در نیم فصل نخست داشت و نتایج بدی که کسب کرده بود اما با تلاش بازیکنان و کادر فنی و حمایت همه جانبه طرفداران توانستیم نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب کنیم و در جام آزادگان سهمیه خود را حفظ کنیم.

سرمربی داماش بیان کرد: یکی از مربیان ادعا کرده بود که با این تماشاگران و درآمد مدرسه فوتبال پسرش می‌تواند نتایج ارزنده ای را کسب کند در صورتی که اینگونه مربیان هیچگونه کارنامه موفقی ندارند.

نظرمحمدی به وضعیت ادامه همکاری خود با داماش نیز اشاره و خاطرنشان کرد: اگر شرایط مهیا باشد در تیم خواهم ماند اما مسئولان باید شرایطی را فراهم کنند که تیم داماش مدعی صعود باشد.

طرفداران بازی زیبا و پرگلی را شاهد بودند

همچنین سرمربی تیم فوتبال سایپا نیز در نشست خبری پی این بازی در رشت گفت: دیدار بسیار خوبی بود و طرفداران بازی زیبا و پرگلی را شاهد بودند.

مهدی حسینی نسب افزود: البته کسب سهمیه داماش را به این تیم و همچنین به طرفدارانش تبریک می گویم زیرا این طرفداران لیاقت دارند که حتی در لیگ برتر هم نماینده داشته باشند و امیدوارم که مسئولان قدر این هواداران را بدانند و به تیم داماش کمک کنند.

وی ادامه داد: به هر حال بازی داماش و سایپا به دلیل شرایط جدول بسیار حساس بود و با توجه به اتفاقاتی که طی چند مدت اخیر در فوتبال افتاده همه نگاه ها به بازی های هفته پایانی لیگ دسته یک کشور بود.

سرمربی سایپا بیان کرد: اما ما با انجام یک بازی جوانمردانه از حیثیت سایپا دفاع کردیم و خوشحالم که توانستیم شخصیت تیم را حفظ کنیم و همه شاهد بودند که در این بازی سخت و در حضور این هواداران, داماش را در رشت متوقف کردیم.

حسینی نسب خاطرنشان کرد: به هر حال امیدوارم که فصل آینده سایپا بتواند با قدرت بیشتر در لیگ دسته یک حضور یابد و با سرمایه گذاری مناسب بتواند به رقابتهای لیگ برتر صعود کند.

به گزارش ایرنا تیمهای داماش و سایپا دوشنبه شب در هفته پایانی رقابتهای لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ خانمه یافت که تیم داماش با این تساوی و همچنین شکست تیم دریابابل مازندران توانست سهمیه خود را در این لیگ حفظ کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha