۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱:۵۰
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85504845
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هلال احمر فلسطین استفاده صهیونیست‌ها از کامیون‌های کمک‌رسان در جنایت النصیرات را محکوم کرد

تهران- ایرنا- هلال احمر فلسطین در بیانیه‌ای استفاده نظامیان صهیونیست از کامیون‌های کمک‌رسان در جنایت اردوگاه النصیرات واقع در مرکز غزه را محکوم کرد.

به گزارش بامداد سه‌شنبه ایرنا از الجزیره، هلال احمر فلسطین اعلام کرد: مخفی شدن نظامیان رژیم اشغالگر در داخل کامیون‌های کمک‌رسان، جنایتی جنگی در حق غیرنظامیان و نقض آشکار قوانین انسانی بین‌المللی به شمار می‌رود.

هلال احمر فلسطین با بیان اینکه اقدام صهیونیست‌ها تهدیدی برای جان نیروهای امدادی است از جامعه جهانی خواست تا مقامات رژیم اشغالگر را به خاطر این جنایت جنگی بازخواست کنند و مانع از تداوم اقدامات این رژیم در ارتکاب جنایات بیشتر در حق غیرنظامیان شوند و نیز از غیرنظامیان و کارمندان کمک‌رسان بر اساس قوانین انسانی بین‌المللی حمایت و حفاظت لازم را به عمل آورند.

رژیم صهیونیستی روز شنبه در ادامه جنایت‌های خود قتل عام هولناکی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه انجام داد.

دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه در این باره اعلام کرد که شمار شهدای جنایت وحشیانه اشغالگران در این اردوگاه تا این لحظه به ۲۱۰ نفر رسیده و شمار مجروحان نیز بیش از ۴۰۰ نفر است.

ارتش رژیم صهیونیستی ظهر شنبه مدعی شد که در عملیات خود در مرکز اردوگاه النصیرات در نوار غزه توانسته است چهار اسیر صهیونیست را آزاد کند و آنها در وضعیت خوبی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha