۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85504932
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار و ۱۱ فقره وام ازدواج در قزوین پرداخت شد

۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۹
کد خبر: 85504932
۲ هزار و ۱۱ فقره وام ازدواج در قزوین پرداخت شد

قزوین - ایرنا - دبیر شورای هماهنگی بانک‌های قزوین گفت: ۲ هزار و ۱۱ فقره وام ازدواج از ابتدای سال جاری تاکنون به مبلغ ۶۰۶ میلیارد ریال به زوج‌های قزوینی پرداخت شد.

محمدابراهیم معدنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۹ هزار و ۱۵۰ متقاضی وام ازدواج در سال جاری به بانک‌های استان قزوین مراجعه کردند و خوشبختانه تمام اعتبارات نیز جذب شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات بر اساس بودجه ماهانه بانک‌ها پرداخت می‌شود، اضافه کرد: بودجه‌های بانک‌ها بر اساس یک دوازدهم ابلاغ می شود و آمارها نشان می‌دهد که ۱۰۰ درصد اعتبار وام ازدواج و فرزندآوری در بانک‌های استان جذب شده است.

معدنی با بیان اینکه تسهیلات ازدواج درکمترین زمان ممکن به متقاضیان پرداخت می‌شود، ادامه داد: به محض تکمیل پرونده متقاضیان وام ازدواج پس از ۷۲ ساعت پرونده تسهیلات به شعبه واریزی بانک مربوطه ارجاع شده و در مرحله پرداخت قرار می‌گیرد.

این مسوول خاطرنشان کرد: تمامی بانک‌های استان قزوین در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری فعال هستند و بانکی وجود ندارد که در این حوزه مشارکت نداشته باشد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های قزوین یادآور شد: متقاضیان استان قزوین در نظر داشته باشند که بودجه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به صورت ماهانه به حساب بانک‌ها واریز می‌شود که باید مورد توجه وام گیرنده قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha