معاون استاندار ایلام: رعایت بیطرفی و قانونمداری باید سرلوحه کار عوامل اجرایی انتخابات باشد

ایلام -ایرنا- معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر زمینه سازی برای حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیر، گفت: ‌رعایت اصل بیطرفی، اجرای دقیق قانون و قانونمداری باید سرلوحه کار عوامل اجرایی در فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باشد.

به گزارش ایرنا، محمدسبحان حسنی روز سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان ایلام، با گرامیداشت یاد و نام شهید جمهور اظهار کرد: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه، جلسات ستاد انتخابات و کمیته های زیرمجموعه با حضور فرمانداران به طور مستمر در راستای حضور حداکثری و باشکوه اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲, ابراز کرد: انتخابات ۱۱ اسفندماه یکی از بهترین انتخابات از لحاظ امنیت، سلامت، رقابت و میزان مشارکت مردم در پای صندوق های رأی با تلاش همه دست اندرکاران بود.

حسنی با تاکید بر فراهم کردن امکانات و تمهیدات لازم برای انتخابات هشتم تیرماه، تصریح کرد: توسعه بسترهای ارتباطی در این دولت برای بهره مندی مردم عزیز استان روی داد و هر آنچه که برای برگزاری انتخابات به لحاظ مسائل ارتباطاتی نیاز داشت و دارد در استان فراهم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: بیش از ۹۹.۲ درصد از شعبات اخذ رأی استان بر اساس اعلام ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به صورت آنلاین آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه است.

حسنی با تاکید بر بی‌طرفی همه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی و دست اندرکاران انتخابات، گفت: خوشبختانه همه بسترهای لازم برای انتخابات باشکوه با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در سطح استان وجود دارد.

وی ابراز کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در یازدهم اسفند همکاری بسیاری خوبی بین هیئت‌های نظارت و اجرایی با بازرسی وجود داشت و همه این‌ بسترها به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیرماه خواهد انجامید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه فرمانداران باید نسبت به تامین زیرساخت‌های لازم و موارد مورد نیاز برای پیش بینی و آموزش و توجیه نمایندگان فرماندار و اعضای هیئت های اجرایی اقدامات لازم را انجام دهند.

حسنی خاطرنشان کرد: فرمانداران شهرستان های ۱۲ گانه استان تمهیداتی اتخاذ کنند که یک ساعت قبل از آغاز انتخابات‌ و فرایند رأی گیری، دستگاه های احراز هویت در شعبات اخذ رای نصب و روشن شود و در ساعت مقرر با اعلام وزیر کشور در ساعت هشت صبح، همزمان با سراسر کشور فرایند انتخابات برگزار شود.

وی بیان کرد: در انتخابات هشتم تیرماه، چهار مؤلفه‌ سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث انتخابات گذشته اشاره فرموده‌اند، در این انتخابات هم سرلوحه کار هیئت‌های اجرایی قرار دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، ابراز کرد: مردم استان ایلام همواره در انتخابات، مشارکت حداکثری و حضور گسترده داشته‌اند که در انتخابات هشتم تیر نیز شاهد حضور باشکوه و خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم استان خواهیم بود.

به گزارش ایرنا در این نشست در خصوص تمهیدات لازم برای زیرساخت های ارتباطی، سخت افزاری و عوامل اجرایی در شعبات اخذ رای با حضور اعضای کمیته های هفت گانه ستاد انتخابات استان بحث و تبادل نظر شد.

۶۳۳ شعبه اخذ رای در هشتم تیرماه میزبان حضور مردم استان برای شرکت حداکثری در انتخابات خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha