شهرداری نمین ۵۰ میلیارد ریال در منطقه گردشگری فندقلو هزینه می‌کند

اردبیل - ایرنا - شهردار نمین با بیان اینکه واگذاری مدیریت منطقه نمونه گردشگری فندقلو به شهرداری نمین هنوز به نتیجه نرسیده است، گفت: شهرداری نمین در راستای بهبود کیفیت خدمات رسانی به مردم و گردشگران، در فندقلو نزدیک به ۵۰ میلیارد ریال هزینه خواهد کرد.

بازرگان مرسلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شهرداری نمین در راستای اجرای وظایف خود و ارائه خدمات بیشتر به شهروندان، اجرای هفت طرح عمرانی را برای فصل کاری جاری در دستور کار قرار داده و مجوزهای لازم از شورای اسلامی شهر اخذ شده است.

وی افزود: ترمیم و بازسازی خیابان وحدت، احداث خیابان پیام نور تا مسکن مهر، بازگشایی خیابان شهید جمهور از میدان جانبازان تا خیابان ساحلی، عملیات آسفالت معابر با ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار، خدمات رسانی عمرانی به مسکن مهر، احداث پنج هکتار پارک شهدا در شهرک ولیعصر و پارک بزرگ شهر از اقدامات عمرانی مهم شهرداری در فصل کاری جاری خواهد بود.

مرسلی اضافه کرد: با توجه به شروع فصل کاری، آگهی مناقصه طرح‌های عمرانی در ۲ مرحله انتشار یافته و منتظر اتمام مهلت قانونی فراخوان هستیم تا با مشخص شدن پیمانکاران، اقدامات عمرانی شهرداری با سرعت و قوت آغاز شود.

شهردار نمین ادامه داد: برای طراحی المان‌ها و نمادهای میادین اصلی در داخل شهر نمین، فراخوان طراحی در سطح استان منتشر شده تا بهترین طرح متناسب با وضعیت اجتماعی، تاریخی و فرهنگی شهر نمین انتخاب و اجرا شود.

مرسلی در خصوص خدمات رسانی به پروژه‌های مسکن مهر نمین تصریح کرد: با وجود پیگیری‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر، پروژه مسکن مهر هنوز به شهرداری تحویل داده نشده و تغییر مسئول مرتبط با این موضوع باعث تاخیر در این امر شده است.

وی اضافه کرد: همچنین تعهدات راه و شهرسازی در قبال شهرداری نمین، به نتیجه نرسیده و شهرداری صرفا به خاطر وظایف اجتماعی و شهروندی، به اهالی محدوده مسکن مهر خدمات رسانی می‌کند.

شهرداری نمین ۵۰ میلیارد ریال در منطقه گردشگری فندقلو هزینه می‌کند
بازرگان مرسلی شهردار نمین

مرسلی اضافه کرد: احاله مدیریت منطقه نمونه گردشگری فندقلو به شهرداری نمین نیز با وجود جلسات و پیگیری‌های متعدد هنوز به نتیجه نرسیده اما شهرداری با کسب اجازه از شورای اسلامی شهر جهت بهبود کیفیت خدمات رسانی به مردم و گردشگران، در فندقلو نزدیک به ۵۰ میلیارد ریال هزینه خواهد کرد.

وی گفت: با توجه به شهرت فرهنگی شهرستان نمین، شهرداری این شهر در حوزه فرهنگی نیز فعال است و تاکنون بیش از پنج جشن به مناسبت اعیاد مختلف با هدف ارتقای نشاط اجتماعی در شهر برگزار کرده است.

جشن بابونه شهریورماه برگزار می‌شود

شهردار نمین افزود: جشن گل‌های بابونه که هر سال اواخر خرداد ماه برگزار می‌شد، امسال به احترام شهدای عزیر خدمت لغو شد و قرار است در صورت مساعد بودن شرایط، در شهریور ماه برگزار شود، اما امسال نیز همانند سال‌های گذشته، آیین استقبال از ماه محرم و تجلیل از پیرغلامان حسینی شهرستان نمین برگزار خواهد شد.

شهرستان نمین در ۲۰ کیلومتری شرق اردبیل و در نزدیکی محور اردبیل - آستارا قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha