معاون استاندار بوشهر: جامعه صنعتی بوشهر در عرصه های انتخابات پیشرو است

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: جامعه صنعتی استان بوشهر به ویژه صنایع مستقر در پارس جنوبی در عرصه های مختلف انقلاب از جمله حضور در انتخابات پیشرو و اثرگذار بوده است.

به گزارش ایرنا؛ «اکبر پورات» روز سه شنبه در نشست با مدیران پتروشیمی‌های مستقر استان بوشهر در شهرستان عسلویه اظهار کرد: بوشهر، استان شاخص صنعتی در تولیدات نفت، گاز و پتروشیمی با میزبانی بیش از 1 یکصدهزار کارگر و مهندس است.

وی افزود: بررسی فضای شور و نشاط انتخابات در سنوات گذشته نیز نشان می دهد که حوزه صنعتی با درک شرایط کشور و همگام با سایر آحاد مردم، حضوری موثر داشته اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: کارگران به عنوان زحمت کش ترین افراد جامعه، در انتخابات برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور فعال به شمار می روند.

وی تاکید کرد: صنعتگران، شامل بدنه فنی و مهندسی و کارگران آماده حضور پرشور در انتخابات هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ هستند.

پورات عنوان کرد: نیاز است روابط عمومی های پتروشمی و صنایع مستقر صنعتی در استان جهت ایجاد حضور حداکثری صنعتگران استان در انتخابات پیش رو نقش آفرینی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: فرآیندهای انتخابات هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ با تدبیر استاندار بوشهر و همکاری فرمانداران، هیات های اجرایی و نظارت استان یکی پس از دیگری در حال انجام است و استان برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha