۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۴
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85505106
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مطالبات شهروندان غرب مازندران از رئیس جمهور آینده

نوشهر- ایرنا- جمعی از مردم در دیدار با مدیران کل دستگاه های اجرایی در دفتر غرب استانداری مازندران در نوشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کردند که داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری با ارایه طرح و برنامه ملی و منطقه ای علاوه بر افزایش شور و حال فضای انتخابات، مشکلات فراروی جامعه برطرف کنند.

به گزارش ایرنا، شهروندان ایرانی روز هشتم تیرماه پای صندوق می روند تا نهمین رئیس جمهور را انتخاب کنند اما در صورتی که انتخابات به دور دوم کشیده شود، رأی‌گیری مرحله دوم برای انتخاب رئیس دولت چهاردهم ۱۵ تیرماه انجام می‌شود.

به گفته رییس ستاد انتخابات مازندران همه زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این استان فراهم شده است.

قاسم عزیزاده گرجی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: برای برگزاری پرشور انتخابات همه فرمانداری ها و بخشداری ها در ۵۹ حوزه اصلی و فرعی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

رییس ستاد انتخابات مازندران تعداد شعب اخذ رای در این استان را سه هزار و ۲۲۹ شعبه اعلام کرد و گفت: اقدامات لازم بواسطه راه اندازی ستادهای استانی و هیات های اجرایی شهرستان در دست اقدام است.

بنا به اعلام ستاد انتخابات مازندران، تعداد شعب اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان سه هزار و ۲۲۹ شعبه در ۵۹ حوزه انتخابیه است که از این تعداد ۲ هزار و ۵۴۳ شعبه ثابت، ‌۶۸۶ شعبه سیار، ‌هزار و ۴۵۹ َشعبه شهری و هزار و ۷۷۰ شعبه روستایی است.

همه می آییم

رضاعلی مشایخی شهروند نوری که برای درخواست شخصی به دفتر غرب استانداری مازندران آمده بود در پاسخ خبرنگار ایرنا که چه باید کرد تا شور انتخاباتی در این ایام بیشتر شود و مردم رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنند، گفت: امروز حل مشکلات کشور به رئیس جمهوری نیاز دارد که طرح و برنامه ملی و منطقه ای داشته باشد و همین راهبردش سبب می شود تا مردم فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی اظهارداشت : شهروندان غرب مازندران باید با تفکر و اندیشه درست انتخاب کنند و ویژگی های مدیریتی و توانمندی ها و راهبردهای علمی نامزدها را ملاک عمل قرار دهند.

وی در پاسخ این سوال خبرنگار ایرنا که آیا در انتخابات هشتم تیرماه شرکت می کنید؟ گفت : حضور مردم در انتخابات کشور را در مقابل حوادث و توطئه های دشمنان بیمه می کند تا دست تعرض به سوی کشور ما دراز نکنند.

لزوم ارایه طرح و برنامه ملی و بین المللی

این شهروند نوری تصریح کرد : انتخاب با بصیرت در انتخابات ریاست جمهوری کشور را از هر گردنه های سخت اقتصادی و اجتماعی و سیاسی عبور می دهد چرا که این انتخاب برای این مهم است که برای سرنوشت خود و کشورمان تصمیم می گیریم.

مشایخی خاطرنشان کرد : امروز دشمنان انقلاب اسلامی به حضور مردم در انتخابات هشتم تیرماه چشم دوخته اند بنابراین بر همگان فرض است که با حضورشان به انقلاب و نظام اسلامی ادای دین بکنند.

وی اضافه کرد : ملت ایران همانطوری که در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند در این انتخابات ریاست جمهوری نیز با ایمان و انسجام بیشتر در این همایش ملی شرکت و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

مطالبات شهروندان غرب مازندران از رئیس جمهور آینده

کشور به ریاست جمهور مدبر نیاز دارد

یکی دیگر از شهروندان امروز دیدار مردمی مدیران کل در نوشهر که خود را "صمد علی نیازی" از اهالی رامسر به خبرنگار ایرنا معرفی و پیش بینی کرد که مردم غرب مازندران همپای ملت ایران در انتخابات هشتم زیباترین تابلوی حماسی حضور مردمی را در ایران اسلامی خلق خواهند کرد.

وی تبلیغات دشمنان را مبنی بر حضور کم رنگ مردم در این همایش ملی را بی اثر دانست و گفت: دشمن بداند ما ملت بزرگ و متمدنی هستیم و در روز رای گیری کاری می کنیم کارستان تا تن دشمن بلرزد.

وی اضافه کرد : نکته مهم دیگر این که مسوولان امر و رسانه های باید تا زمان برگزاری انتخابات تیرماه امید آفرینی کنند تا موجب افزایش حضور مردم در این رویداد سیاسی شوند.

این شهروند رامسری گفت : بصیرت مردم لازمه عبور موفق و حضور حماسی در انتخابات هشتم تیرماه است که مردم نباید فریب دشمنان را بخورند و با مشارکت گسترده دشمنان را شکست دهند.

نیازی با تاکید بر ضرورت داشتن برنامه علمی از سوی نامزدهای انتخاباتی اضافه کرد : نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شعار ندهند هرچه کاربردی با مردم صحبت کنند به طور قطع مردم فرد برتر را انتخاب خواهند کرد.

هشتم تیرماه تجلی حضور ملت ایران

قنبر دلاورزاده شهروند نوشهری در این دیدار امروز دفتر غرب استانداری مازندران افزود : من امروز برای کار شخصی مربوط به زمین داخل بافت به این دفتر آمدم و با رایزی مدیران کل مشکلم برطرف شد اما مسوولان هرچه نیازهای مردم را برطرف کنند بر افزایش مشارکت سیاسی در انتخابات ریاس جمهوری می افزایند.

به تاکید دلاورزاده ما ایرانی ها ملتی هستیم که می توانیم در انتخابات ریاست جمهوری حضور پرشور داشته باشیم چرا که تاکنون این حضور حماسی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شده است و مردم همیشه در چنین صحنه هایی الگو بوده اند.

وی به مشکلات موجود در کشور اشاره کرد و افزود : یک رییس جمهور کارآمد باید برای حل مشکلات همه استان های کشور از جمله مناطق غرب مازندران نظیر تغییرکاربری اراضی باغ ها و اراضی کشاورزی و چالش کمبود آب، آسفالت راه روستایی، کمبود امکانات فرهنگی و ورزشی، تدبیری بیندیشد.

به گفته وی ملت ایران به طور قطع در رفراندوم هشتم تیرماه با حضور گسترده بر اقتدار نظام اسلامی خواهند افزود.

این شهروند نوشهری تصریح کرد : رئیس جمهور آینده از شهید جمهور دولت مردمی الگو بگیرد چرا که شهید رییسی فردی خستگی ناپذیر بوده و شب و روز نمی شناخت و در همه احوال دغدغه حل مشکلات جامعه داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از پاسخگویی به درخواست ۱۵۶ متقاضیان در پنجاه و هشمین ملاقات مردمی مدیران کل در دفتر غرب استانداری این استان خبر داد.

ملت روز درخشانی را در هشتم تیرماه رقم می زنند

رسول مهربان شهروند عباسی آبادی راه اندازی دفتر غرب استانداری مازندران در نوشهر را از عملکرد مطلوب رییس جمهوری دولت مردمی برشمرد و گفت : رئیس جمهور آینده نیز باید چنین طرح هایی برای رفع نیازهای هر منطقه ای چاره اندیشی کند که رضایت مردم را به دنبال دارد.

مهربان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : امروز ایران اسلامی در جهان کشوری بسیار مهم بوده و رییس جمهور آینده نیز با توجه به این اهمیت برای ارتقای جایگاه بین المللی ایران اسلامی تلاش مضاعف کند.

این شهروند عباس آبادی کاهش تورم و گرانی کالاها و تامین امنیت و آسایش شهروندان را از جمله راهبردهای ضروری رییس جمهوری آینده ذکر و اضافه کرد : گفتمان مطلوب و رهبردی نامزدهای ریاست جمهوری در افزایش مشارکت مردم در این رویداد سیاسی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی بیان کرد : ملت ایران در هشتم تیرماه با حضور حماسی، روز درخشانی را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهند زد و حضور تاکنون در کارنامه انقلاب اسلامی بارها ثابت و محقق شده است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران افزود: مهم ترین موضوعات متقاضیان به ترتیب انشعابات چهارگانه، مساعدت مالی، محیط زیست و اشتغال بوده است.

مطالبات شهروندان غرب مازندران از رئیس جمهور آینده

اسماعیل مهرافزا به حضور هفت مدیرکل نهادهای اجرایی در ملاقات مردمی امروز دفتر غرب استانداری اشاره کرد و گفت: طبق آمار موجود دفتر غرب استانداری مازندران از آغاز فعالیت این دفتر تا امروز افزون بر ۱۰ هزار درخواست مردمی در سامانه سامد استانداری مازندران متخص این دفتر ثبت شده است.

از زمان راه اندازی این دفتر، استاندار مازندران طبق گزارش‌های موجود، یکبار در این دفتر حضور پیدا کرد و از نزدیک با ریز مشکلات مردم آشنا شد و پای درد و دل آنها نشست و دستورات لازم برای رسیدگی به حل مشکلات مردم غرب مازندران صادر کرد.

دفتر غرب استانداری مازندران دستاورد دولت سیزدهم

دفتر نمایندگی استانداری مازندران در اول دی ماه سال گذشته با پیگیری استاندار وقت، با هدف دسترسی آسان مردم غرب استان به مدیران ارشد مرکزنشین در نوشهر راه اندازی شده است.

خطرات جاده‌ای، طولانی شدن رسیدگی به در خواست‌های اداری و دسترسی نداشتن آسان به مدیران استانی از دغدغه‌ها و رویاهای دست نیافتنی مردم غرب مازندران بود که با شکل گیری دولت جهادی سیزدهم و استقرار این دفتر گامی مؤثر برای جلوگیری از تمرکز زدایی و توزیع عادلانه خدمات در این خطه غربی مازندران برداشته شد.

طبق آمار مسوول دفتر استانداری غرب مازندران از زمان راه اندازی این دفتر تاکنون افزون بر هشت هزار نفر از مردم خطه غربی استان پس از مراجعه به دفتر و ارائه درخواست‌هایشان به مدیران استانی پاسخ دریافت کردند.

غرب مازندران ۲۱ شهر، هزار و ۱۵۰ روستا و هفت شهرستان و افزون بر یک میلیون فر جمعیت دارد. نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر در غرب مازندران واقع شدند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha