آسو رستم: بازی با پرسپولیس تلخ‌ترین شب فوتبالی‌ام بود/ از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شب بازی برابر پرسپولیس یکی تلخ‌ترین شب‌های فوتبالی برای من و هم تیمی‌هایم بود. 

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال خوزستان در سال گذشته با درخشش در لیگ یک فوتبال کشور توانست به لیگ برتر صعود کند اما آبی‌های خوزستان در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم نتوانستند آمار خوبی از خود به جای بگذارند. استقلال خوزستان که خطر سقوط را احساس می‌کرد، در نقل‌وانتقالات نیم فصل خانه تکانی بزرگی انجام داد و بازیکنان جدیدی در نیم فصل دوم جذب کرد که یکی از این بازیکنان آسو رستم بود که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی عراق و باشگاه فوتبال الشرطه را در کارنامه دارد. خبرنگار ایرنا با این بازیکن عراقی مصاحبه‌ای انجام داده که آن را در ادامه می خوانید.

یک نیم فصل بسیار خوب را در ایران گذراندی. لیگ برتر را چطور دیدی؟

من مدت کمی است که در لیگ ایران حضور دارم و تا این لحظه به نظر من تنها مشکل فوتبال ایران نبودن VAR است. امیدوارم در فصل‌های آینده کمک داور ویدیویی در لیگ باشد که حق هیچ تیمی در بازی ضایع نشود.

به نظرت فوتبال ایران و عراق چه شباهتی با هم دارد؟

خوشبختانه در حال‌حاضر تجربه بازی در کشورم را دارم و نیم فصلی هم هست که در فوتبال ایران بازی می‌کنم. در این ۱۵ بازی که برای استقلال خوزستان انجام دادم هیچ تفاوتی با تیم‌های عراقی حس نکردم. به نظر من لیگ عراق و ایران برابر هستند و امیدوارم لیگ کشورم و ایران در سال‌های آینده پیشرفت بهتری داشته باشند.

چرا برخی از لژیونرهای عراقی به نظم تیمی در لیگ ایران پایبند نبودند؟

هر بازیکنی در دنیا اخلاق و رفتار خود را دارد و آزاد است هر کاری را که دلش می‌خواهد انجام دهد ولی من در هر باشگاهی که سابقه پوشیدن پیراهن آن تیم را دارم خاطرات خوبی از خودم به جای گذاشتم چون همیشه اولویتم در فوتبال اخلاق بوده است و در حال‌حاضر هم می‌توانید از هم باشگاهی‌ام بپرسید که اخلاقم در تیم چطور بوده است.

آسو رستم: بازی با پرسپولیس تلخ‌ترین شب فوتبالی‌ام بود/ از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم

یک بازی جذاب با پرسپولیس داشتید که در نهایت نتیجه عجیبی رقم خورد. از آن بازی بگو.

در ۴۵ دقیقه اول به هر چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. من و همه بازیکنان به صحبت‌های کادرفنی گوش کردیم و خوشبختانه نتیجه آن را در نیمه اول دیدیم اما متاسفانه در نیمه دوم بعد از اخراج یکی از بازیکنان، کار برایمان سخت شد و متاسفانه در نیمه دوم بازی را واگذار کردیم. آن شب یکی تلخ‌ترین شب‌های فوتبالی برای من و هم تیمی‌هایم بود.

فصل بعد هم در استقلال خوزستان می‌مانی؟

خیلی خوشحالم که توانستیم در لیگ برتر بمانیم چون به نظر من استقلال خوزستان شایستگی ماندن در لیگ را دارد. من و همه بازیکنان تیم با جان دل برای تیم بازی می‌کردیم و همه شاهد هستند تیم در هر بازی بهترین کیفیت خود را نشان می‌دادیم. من در حال‌حاضر برای استراحت به کشورم بازگشتم ولی در خصوص ماندن برای فصل بعد در استقلال با مدیران هیچ مذاکره‌ای نداشتم.

از تیم‌های لیگ برتری پیشنهادی داری؟

بعد از پایان لیگ از چند تیم‌ لیگ برتری پیشنهاداتی داشتم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha