بصیرت‌افزایی برای مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری ضروری است

کرمانشاه - ایرنا- استاندار کرمانشاه با اشاره به تاثیر انتخابات ریاست جمهوری بر زندگی فردی و اجتماعی ، گفت: مشارکت آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات به واسطه نقش مهم این رویداد سیاسی در افزایش نقش آفرینی و تثبیت جایگاه کشور در معادلات منطقه و جهانی؛ بسیار مهم و غیرقابل انکار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمدطیب صحرایی روز سه‌شنبه در نشست جهاد تبیین و ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه، جهاد تبیین در این خصوص را آگاهی دادن به مردم در خصوص تاثرگذاری انتخابات ریاست جمهوری در زندگی فرد فرد آنها دانست.

وی به مصداق های فراوان تاثیرگذاری انتخابات ریاست جمهوری در زندگی جاری مردم اعم از آبرسانی به روستاها، ساخت جاده و دیگر مسائل فرهنگی، اقتصادی و معیشتی، خدماتی اشاره کرد و گفت: لازم است توجه مردم را به این موارد جلب کنیم.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش از مسوولان استان خواست به هیچ عنوان در دسته بندی های سیاسی و حزبی جانبداری نداشته باشند، زیرا در غیر این صورت به اعتماد مردم آسیب جدی وارد می شود و وظیفه مقامات و مسوولان فقط هموار کردن مسیر فرایند انتخابات و برگزاری بی طرفانه آن است.

صحرایی همچنین از فرمانداران استان خواست، مواظب دسیسه ها و بوق و کُرناهای رسانه های معاند در خصوص عدم شرکت مردم در انتخابات باشند و با ارتباط برقرار کردن با اصناف، اقشار و گروه های مختلف جامعه به تاثیر گذاری انتخابات ریاست جمهوری در سرنوشت آنها و موقیعت کشور روشن گری کنند.

وی در ادامه یکی از مصداق های بارز جلب مشارکت مردم در انتخابات را تدوام خدمت رسانی تا لحظه آخر مسوولیت اعلام و تاکید کرد برگزاری انتخابات نباید کوچکترین خللی در خدمت رسانی به مردم بوجود بیاورد.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به خدمات دولت رییس جمهور شهید در کرمانشاه در بحث آبرسانی به روستاها شرق و غرب استان، گازرسانی و نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: در دولت سیزدهم نرخ بیکاری کرمانشاه پس از سالها از رتبه اول بیکاری کشور کاهشی شد.

به گزارش ایرنا؛ انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه روز هشتم تیرماه امسال همزمان با سراسر کشور در یک‌ هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رأی و توسط بیش از ۳۲ هزار نفر اعضای هیأت اجرایی برگزار خواهد شد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha