۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85505298
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شادگان فراهم شده است

آبادان - ایرنا - فرماندار شادگان گفت: زمینه و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان به خوبی مهیا شده است.

جمال صالح‌زاده روز سه‌شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مقدمات برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شادگان متناسب با روز شمار تقویمی این رویداد آغاز و در حال انجام است.

وی با اشاره به اهمیت ویژه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ابراز امیدواری کرد: با همراهی مسئولان ستاد و عوامل اجرایی در حوزه انتخابیه شادگان و مشارکت همیشگی مردم، شاهد یک حماسه باشیم.

فرماندار شادگان گفت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت از راهبردهای انتخابات است که با تکیه بر این موارد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

صالح‌زاده با تاکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی و شرکت‌های وابسته به دولت با ستاد انتخابات شهرستان گفت: نشست‌های مستمر با هیات نظارت بر انتخابات شهرستان، اقشار مختلف مردم، دستگاه‌های دولتی و اجرایی و شرکت های وابسته به دولت از جمله اقدامات و تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در شادگان است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیرماه گفت: امید آفرینی در جامعه مشارکت حداکثری مردم را در پی دارد.

فرماندار شادگان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ روانی و تبلیغاتی به دنبال دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات پیش رو هستند، گفت: مردم باید برای عزت و سربلندی ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای حضور گسترده داشته باشند.

به گزارش ایرنا، ‌وزیر کشور روز یکشنبه ششم خردادماه ۱۴۰۳ فرمان آغاز فرآیند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را صادر کرد؛ انتخاباتی که در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی و تصمیم رؤسای قوای مقننه و قضاییه و سرپرست قوه مجریه، یک‌سال زودتر از زمان خود برگزار می‌شود.

داوطلبان ورود به پاستور از دهم خرداد ماه به مدت پنج روز ثبت‌نام کردند و پس از آن شورای نگهبان ظرف ۱۰ روز با بررسی صلاحیت نامزدها، روز بیستم خرداد اسامی کاندیداهای نهایی را اعلام کرد.

مردم روز هشتم تیرماه پای صندوق می روند تا نهمین رئیس جمهور را انتخاب کنند اما در صورتی که انتخابات به دور دوم کشیده شود، رای‌گیری مرحله دوم برای انتخاب رئیس دولت چهاردهم ۱۵ تیرماه انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha