۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85505303
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پیش‌بینی هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای در گلستان

۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۲
کد خبر: 85505303
پیش‌بینی هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای در گلستان

گنبدکاووس- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات گلستان از پیش‌بینی هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد هزار و ۲۱۲ شعبه ثابت و بقیه سیار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعلی مهاجر روز سه‌شنبه در نشست با اعضای ستاد انتخابات کلاله افزود: شمار واجدین شرایط شرکت در انتخابات گلستان برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۵ نفر است.

مهاجر ادامه داد: از این تعداد ۹ هزار و ۶۴۳ نفر رای اولی هستند که روز هشت تیرماه امسال در جشن ملی و رخداد مهم سیاسی و اجتماعی شرکت و نقش‌آفرینی خواهند کرد.

پیش‌بینی هزار و ۵۱۵ شبعه اخذ رای در گلستان

رئیس ستاد انتخابات گلستان همچنین از آمادگی کامل این استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: دست‌اندرکاران برگزاری این رخداد مهم سیاسی در راستای چهار راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و با رعایت اصل امانت‌داری، قانونمداری و بی‌طرفی آماده اخذ رای از واجدین شرایط هستند.

وی بامهم دانستن انتخابات پیش‌رو و با تاکید برضرورت حضور پرشور مردم گلستان در آن، تصریح کرد: این استان همواره جزو استان‌های با مشارکت بالا در انتخابات بوده و امیدواریم این مشارکت، بالاتر از ادوار گذشته باشد.

فرماندار کلاله هم در این نشست از آمادگی این شهرستان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشت تیرماه امسال خبر داد و گفت: ۹۴ شعبه اخذ رای شامل ۷۱ شعبه ویژه شهر کلاله و بخش مرکزی و ۲۳ شعبه هم در بخش پیشکمر پیش بینی شده است.

فرهاد شیبک افزود: شهرستان کلاله در انتخابات پیش‌رو حدود ۶ هزار رای اولی دارد و مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات اسفند پارسال، ۶۰ درصد بود.

استان گلستان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که افزون بر ۱۳۰ هزار نفر آن در شهرستان کلاله سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha