۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85505340
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در رباط کریم

۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷
کد خبر: 85505340
توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در رباط کریم

رباط کریم - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رباط کریم از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق ۴میلیارد ریالی در رباط کریم خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس ، سرهنگ"تیمور کلانتری" روز سه شنبه اظهارداشت: ماموران کلانتری ۱۴ حین گشت زنی در شهرستان رباط کریم، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق را حین تردد در سطح شهر و در حال ایجاد مزاحمت برای شهروندان و تولید آلودگی صوتی توقیف کردند.

توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق ۴ میلیاردی در رباط کریم

این مقام انتظامی افزود: با توجه به اینکه موتورسیکلت خارجی فاقد مدارک قانونی و به صورت قاچاق تردد داشت، با تشکیل پرونده، راکب‌ آن به مرجع قضایی معرفی شد و کارشناسان ارزش آن را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

تلاش برای جلب رضایت مردم، مشکلات جامعه و نارضایتی ها را کاهش می دهد

سردار "علی مویدی" رئیس پلیس پیشگیری فراجا در جلسه تحول کوپ در ستاد انتظامی غرب استان تهران، اظهار داشت: امنیتی که تا به امروز برقرار بوده حاصل اقدامات شبانه روزی کارکنان انتظامی است که جا دارد از همه شما تشکر و قدردانی کنم.

وی مردم را سرمایه‌ اجتماعی پلیس دانست و افزود: ارتقای امنیت و افزایش رضایت مردم، از ماموریت‌های کلیدی پلیس است و پلیس باید با ارائه خدمات و عملکرد مناسب موجب شود مردم بیش از پیش به پلیس اعتماد کنند و ما را امین خودشان بدانند.

توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق ۴ میلیاردی در رباط کریم

این مقام ارشد انتظامی رسیدگی به موقع مسائل و مشکلات مردم را از اولویت ماموریت پلیس دانست و تصریح کرد: پلیس غرب استان تهران خود را خدمتگزار مردم می داند و این مهم را در انجام ماموریت های خود در برقراری نظم و تامین امنیت و آسایش شهروندان سرلوحه کار خود قرار داده و تلاش برای جلب رضایت شهروندان، خیلی از مشکلات جامعه و نارضایتی ها را کاهش خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha