نبود تجهیزات اطفای حریق، ایمنی شهرک صنعتی یزد را تهدید می‌کند

یزد- ایرنا - رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد نسبت به تهدید ایمنی شهرک صنعتی این شهر در صورت بروز آتش‌سوزی بعلت نبود تجهیزات مورد نیاز هشدار داد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی این سازمان" سعید پاک‌سرشت " افزود: پس از حریق سردخانه طراوت که اطفای آن ۱۱ ساعت به طول انجامید، متاسفانه کاری برای ارتقای تجهیزات آتش‌نشانی شهرک صنعتی صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی یزد و منطقه ویژه نیازمند تجهیزات ویژه هستند، اضافه کرد: علی رغم دستور استاندار محترم یزد و مهلت ۲ ماهه تعیین شده از سوی وی ، متاسفانه تاکنون برای تجهیز شهرک صنعتی به تجهیزات اطفای حریق اتفاقی نیفتاده است.

وی به آتش‌سوزی اخیر شهرک صنعتی یزد و تلاش ۱۷ ساعت و نیم آتش‌نشانان برای اطفای حریق اشاره کرد و افزود: لازم است دستگاه‌های مربوطه برای تامین تجهیزات مورد نیاز اهتمام ورزند تا نگرانی‌ها مرتفع شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد پیش از این با اشاره به ضرورت تجهیز سازمان به کامیون سنگین فوماتیک ، کامیون کشنده به همراه تانکر آبرسان ۳۳۰۰۰ لیتری ، کامیون حمل فوم ، کامیون آتش نشانی هزمت، دستگاه شارژ تنفسی ثابت و برخی از تجهیزات فردی آتش نشانان ، اعتبار مورد نیاز برای خرید این تجهیزات را مبلغی بالای ۲ هزار میلیارد ریال اعلام کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha