حضور در انتخابات رای دوباره به نظام و انقلاب است

قصرشیرین- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه سرپل‌ذهاب، مشارکت حداکثری در انتخابات را رأی دوباره ملت ایران به نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: شرکت در این رویداد مهم تکمیل کننده مسیری است که با حضور میلیونی مردم برای تشییع شهید جمهور و قدرشناسی از خدمات وی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ مرزبان نوری روز سه‌شنبه در همایش بصیرت سیاسی و نشست روشنگری ویژه بانوان به همت ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب، افزود: کشور امروز در شرایطی قرار دارد که حضور و اثرگذاری مردم در عرصه‌های مختلف به خصوص انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باید پررنگ باشد.

وی اظهار کرد: دشمن امروز با سه راهبرد تضعیف خانواده‌ها با محوریت نقش زنان در خانواده‌ها، تضعیف نظام علمی و معرفتی با محوریت دانشگاه‌ها و فرهنگیان و تضعیف الگوپذیری جامعه با محوریت الگوهای موفق جامعه به دنبال خشکاندن تمدن ایران اسلامی است از این رو مردم با حضور پرشور در انتخابات هشتم تیرماه و با انتخاب فردی اصلح که شاخصه‌های انقلابی گری را داشته و پیرو راه امامان انقلاب باشد دشمن را در رسیدن به اهداف شومش ناکام خواهند گذاشت.

جانشین فرمانده سپاه سرپل ذهاب در ادامه گفت: امروز همه وظیفه داریم با بصیرت و زمان شناسی، موقعیت شناس و دشمن شناس باشیم و برای تحقق مولفه های رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات برای مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح تلاش کنیم.

سرهنگ نوری اضافه کرد: رییس جمهور شهید ما در طول سه سال مسوولیت خود تلاش های بسیاری انجام دادند و تهمت های بسیاری را هم شنیدند اما دست از تلاش و کوشش برنداشتند و ما باید امروز این جایگاه را به دست کسی بسپاریم که بتواند در مسیر اسلام و قرآن و ولایت باشد و با نظام و انقلاب و خون شهیدان زاویه‌ای نداشته باشد.

سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

به گزارش ایرنا، ‌وزیر کشور روز یکشنبه ششم خردادماه ۱۴۰۳ فرمان آغاز فرایند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را صادر کرد؛ انتخاباتی که در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی و تصمیم رؤسای قوای مقننه و قضاییه و سرپرست قوه مجریه، یک‌سال زودتر از زمان خود برگزار می‌شود.

داوطلبان ورود به پاستور از دهم خرداد ماه به مدت پنج روز فرصت ثبت‌نام کردند و پس از آن شورای نگهبان ظرف ۱۰ روز با بررسی صلاحیت نامزدها، روز بیستم خرداد اسامی کاندیداهای نهایی را اعلام کرد تا از همان فردایش تا هفتم تیرماه به تبلیغ و تبیین دیدگاه‌ها و برنامه‌هایشان بپردازند.

مردم روز هشتم تیرماه پای صندوق می روند تا نهمین رئیس جمهور را انتخاب کنند اما در صورتی که انتخابات به دور دوم کشیده شود، رأی‌گیری مرحله دوم برای انتخاب رئیس دولت چهاردهم ۱۵ تیرماه انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha