تعیین ۱۲۹ شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان قدس

شهرقدس - ایرنا - فرماندار شهرستان قدس از تعیین و جانمایی ۱۲۹ شعبه در حوزه انتخابیه این شهرستان برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خبرداد.

به گزارش ایرنا ،‌ وحید گلی‌کانی روز سه شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: در روز ۸ تیر ، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در پیش‌رو داریم بنابراین با توجه به اینکه یکی از وظایف اصلی ، تعیین شعبات می‌باشد، ستاد انتخابات شهرستان قدس با همکاری هیئت اجرائی و هیئت نظارت ، تصمیم به تعیین ۱۲۹ شعبه در این حوزه انتخابیه نموده اند.

وی در رابطه با برنامه‌ریزی جهت افزایش مشارکت شهروندان افزود: این ۱۲۹ شعبه در زمان انتخابات نسبت به اخذ رای از مراجعین فعال خواهند بود اما در راستای افزایش مشارکت شهروندان و آگاه‌سازی جهت انتخاب فرد اصلح، برنامه‌های مختلفی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون شهرستانی پیش‌بینی شده است.

فرماندار شهرستان قدس اضافه کرد : یکی از موضوعات حائز اهمیت و مدنظر اعضای هیئت اجرائی، نظارت بر شعبات جهت برگزاری هرچه بهتر فرایند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است و امیدواریم با همکاری تمامی دست‌اندرکاران بتوانیم زمینه‌سازی مناسبی را جهت برگزاری مطلوب و پرشکوه انتخابات ۸ تیرماه فراهم کنیم.

رئیس هیات اجرائی انتخابات شهرستان قدس عنوان کرد: دستگاه‌های اجرائی شهرستان مطابق قانون در امر برگزاری انتخابات دارای وظایفی هستند اما یکی از مهمترین موضوعاتی که بر دوش تمامی مسئولین است تبیین وضعیت فعلی کشور جهت آگاه‌سازی شهروندان و انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیرماه می‌باشد.

گلی‌کانی تصریح کرد: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) فرموده اند به قله‌ نزدیکیم، بنابراین در هر مقطعی می بایست متناسب با شرایط موجود جهت فتح قله‌ اقدام نمود که در حال حاضر شامل انتخاب فرد اصلح برای در دست گرفتن منصب ریاست جمهوری و ادامه دهنده راه رئیس جمهور محبوب ملت شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت است.

شهر قدس در غرب استان تهران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha