نامه‌نگاری پیکان برای سقوط مس‌رفسنجان؛ کالچوپولی این بار در لیگ ایران؟

تهران-ایرنا- باشگاه پیکان امیدوار است با اتکا به پرونده فساد در مس‌رفسنجان و سقوط این تیم به دسته پایین تر در لیگ برتر بماند.

به گزارش ایرنا، حدود یک ماه قبل بود که دادگستری استان کرمان خبر از وجود فساد در باشگاه مس‌رفسنجان داد. خبری که مثل بمب در فوتبال ایران ترکید و تا امروزهم ابعاد جدیدتری به خود گرفته است. چند مسئول در فدراسیون فوتبال بازداشت شده‌اند و عده‌ای هم برای بازپرسی به دادگاه رفته‌اند. فساد در این باشگاه تقریباً مسجل شده و حالا که بحث حضور برخی از داوران نیز در این پرونده وجود دارد، به نظر می‌رسد اتفاقات بزرگتری نیز رخ خواهد داد.

طی روزهای اخیر برخی منتقدان مدعی‌اند باید مس‌رفسنجان به دسته پایین تر سقوط کند. آنها معتقدند این همه فساد در این باشگاه لیگ برتری عجیب است و باید تصمیمات تندتری در قبال این تیم اتخاذ شود. یکی از این تصمیمات می‌تواند سقوط مس‌رفسنجان به دسته پایین تر باشد. درست مانند کالچوپولی در ایتالیا که باعث شد بزرگترین باشگاه این کشور، یعنی یوونتوس در دسته پایین تر فعالیت خود را ادامه دهد.

حالا هم گویا اتخاذ چنین تصمیمی در ذهن مسئولان فدراسیون فوتبال شکل گرفته و البته باشگاه پیکان هم پیگیر ماجرا است تا بتواند در لیگ برتر باقی بماند. پیکان در لیگ بیست و سوم رده پانزدهم را به خود اختصاص داد و با توجه به جدول راهی لیگ یک شد.

حالا مدیران این باشگاه طی نامه‌نگاری‌هایی به فدراسیون فوتبال امیدوارند مجازات سخت‌تری برای مس‌رفسنجان لحاظ شود و با سقوط این تیم به دسته پایین تر، مجوز بازگشت پیکان به لیگ برتر صادر شود. باید ببینیم چه سرنوشتی در انتظار این پرونده سنگین خواهد بود؟

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha