رئیس جمهور با رای بالا توان بیشتری برای خدمت به مردم دارد

سنندج- ایرنا- امام جمعه دهگلان گفت: رئیس جمهوری که با مشارکت گسترده مردم و رای بالا انتخاب شود، توان بیشتری برای رفع مشکلات و خدمت به مردم خواهد داشت.

ماموستا عبدالسلام محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رئیس جمهور منختب با حضور حداکثری مردم و درصد بالا، پشتگرم به آرای عمومی بوده و با قدرت می تواند به کشور و ملت خدمت کند.

وی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو، مطالبات آنان را از رئیس جمهور افزایش می دهد، افزود: رئیس جمهور با رای بالا نیز ناچار خواهد بود، مطالبات مردم را پیگیری کرده و پاسخگوی ملت باشد و برای رفع مشکلات قدم های استواری بردارد.

امام جمعه دهگلان، شرکت در انتخابات را ضامن رفاه و سرنوشتی روشن برای کشور دانست و ادامه داد: کردستان نیز همسو با سایر استان ها، حضور حداکثری در انتخابات خواهد داشت.

ماموستا محمدی ضمن ابراز تاسف از شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی، اضافه کرد: شهید رئیسی خدوم و مردمی بود و قطعا انتظار مردم از رئیس جمهور آینده، همان حضور در میان مردم است.

وی به سه سفر رئیس جمهور شهید به کردستان و افتتاح پروژه های کلان اشاره داشت و گفت: مردم از رئیس جمهور آینده نیز انتظار دارند، ارتباطی گرم با ملت داشته باشد که باعث همسویی بیشتر بین مردم، دولت و نظام خواهد شد.

امام جمعه دهگلان با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید برنامه، سیاست و راهبرد برای خدمت به مردم داشته باشد، تاکید کرد: با توجه به تورم و گرانی موجود، بسیاری از خانواده ها دچار مشکل شده اند و رئیس جمهور باید برنامه اقتصادی کوتاه مدت داشته باشد تا مردم احساس تغییر کنند.

ماموستا محمدی با بیان اینکه برنامه بلندمدت نیز باعث ثبات وضع اقتصادی خواهد شد، اضافه کرد: در کردستان که استانی صنعتی نیست، جوانان با مشکل بیکاری و نبود مسکن مواجه هستند و همت دولت جدید باید رفع این مشکلات باشد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، هشتم تیرماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha