بخارایی: به دنبال حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی اسکیت هستیم/ پیست آزادی در دست ترمیم است

تهران- ایرنا- دبیر فدراسیون اسکیت گفت: رقابت‌های جهانی اسکیت شهریور برگزار می‌شود و با توجه به اینکه این رقابت‌ها به نوعی المپیک اسکیت است در نظر داریم با تمام قوا به میدان برویم.

حمیدرضا بخارایی در گفت‌وگو با ایرنا، درباره برنامه‌های پیش روی تیم ملی اسکیت اظهار داشت: مرحله دوم انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت ایران در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته با حضور ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و نفرات برتر برای حضور در اردوهای تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی اسکیت که شهریورماه به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود، انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در مسابقات جهانی، رشته‌های مختلف اسکیت حضور دارند و بدون شک رقابت سختی خواهد بود چرا که این رویداد به نوعی المپیک اسکیت است و تلاش می‌کنیم با تمام قوا در مسابقات جهانی به میدان برویم. در صدد هستیم تا در رشته‌های فری‌استایل، اسکیت هاکی، اگرسیو و اسکیت بُرد نیز عملکرد ورزشکاران را رصد کنیم و با بررسی شرایط نسبت به اعزام ورزشکاران به این رویداد اقدام خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون اسکیت افزود: حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا در آذرماه نیز دیگر برنامه پیش روی فدراسیون است که باید در تایلند به میدان برویم. در این مسابقات نیز در رشته‌های اگرسیو، بُرد و فری‌استایل آقایان و بانوان به میدان خواهیم رفت که امیدوارم نتایج قابل قبولی کسب شود.

بخارایی تصریح کرد: تیم اسکیت فری‌استایل باشگاه احسان نیز به نمایندگی از ایران فردا عازم میلان ایتالیا خواهد شد تا در تورنمنت بین‌المللی که دارای رنکینگ است شرکت کنند که در این تیم نفرات ملی‌پوش کشورمان نیز حضور دارند.

وی در واکنش به این که مراحل بازسازی پیست اسکیت آزادی به کجا کشید، گفت: پیست ۲۰۰متر آزادی لایه‌برداری شده و مراحل کار در دست اقدام است، تلاش می‌کنیم مراحل بعدی که مربوط به آسفالت است هر چه زودتر انجام شود اما باید مراحل اداری طی شود که این کار در دست اقدام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha