۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۸
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85505814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نظامیان اشغالگر زیر ضربات سنگین مقاومت فلسطین در مناطق مختلف نوار غزه

تهران – ایرنا – گروه های مقاومت فلسطین امروز (سه شنبه) اعلام کردند که ضربات سنگینی به نظامیان اشغالگر صهیونیست در مناطق مختلف نوار غزه وارد کرده اند.

به گزارش ایرنا به نقل از سما نیوز، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد رزمندگانش توانستند یک نظامی صهیونیست را در محور نتساریم در جنوب منطقه «تل الهوی» در شهر غزه از پای دربیاورند.

این گروه مبارز فلسطینی همچنین اعلام کرد رزمندگانش با استفاده از مسلسل، موشک های ضد زره و ضد نفر در خط مقدم شهر رفح در حال رویارویی با اشغالگران هستند.

از سوی دیگر، گردان های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح نیز همچنین تصاویری از رویارویی شان با نظامیان اشغالگر و شلیک یک فروند موشک و تعدادی راکت به مواضع آنها را منتشر کرد.

گردان های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس نیز از عملیات گسترده نیروهایش علیه نظامیان اشغالگر در شهر رفح خبر داد و تأکید کرد در این عملیات از مسلسل و راکت های ضد زره و ضد نفر علیه ارتش رژیم صهیونیستی بهره می گیرد.

ساعاتی پیش نیز گردان‌های «المجاهدین» اعلام کرد که تجمع نیروهای نظامی صهیونیستی در شرق «دیرالبلح» واقع در مرکز نوار غزه را با تعدادی راکت ۱۰۷ هدف قرار داده است.

گردان‌های سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز اعلام کرد که با تعدادی راکت، پایگاه صهیونیستی «کیسوفیم» در نزدیکی نوار غزه را هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا، با گذشت هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی بعد از گذشت هشت ماه از جنگ علیه نوار غزه و دادن تلفات در این جنگ، همچنان به سانسور شدید در اعلام آمار کشته ها و زخمی های خود ادامه می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha