۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۱۹
کد خبر: 85506077
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حواشی دیدار ایران و ازبکستان؛ تشویق ماشاریپوف و اورونوف در آزادی

تهران- ایرنا- در شرایطی که دیدار ایران و ازبکستان در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود، همچنان بخشی از ورزشگاه آزادی تهران خالی از جمعیت است و در این بین، لژیونرهای ازبکستانی لیگ ایران مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

به گزارش سه‌شنبه‌شب ایرنا، در شرایطی که تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی مقابل تیم ملی ازبکستان قرار می‌گیرد،‌ همچنان هواداران ایرانی در راه این ورزشگاه هستند تا بازی شاگردان امیر قلعه‌نویی را از نزدیک دنبال کنند.

با توجه به تمهیدات پلیس راهور در اطراف ورزشگاه آزادی در ورودی پارکینگ‌ها، ترافیک اندکی دیده می‌شد. تماشاگرانی که برای این بازی به ورزشگاه رسیده‌اند نیز مشکلی برای ورود نداشتند.

در بین علاقه‌مندان حاضر در ورزشگاه آزادی تعدادی هوادار تاجیکستانی و ازبکستانی که برای مسابقات کوراش به ایران آمده‌اند نیز دیده می‌شود.حواشی دیدار ایران و ازبکستان؛ تشویق ماشاریپوف و اورونوف در آزادی

در شرایطی که به آغاز این بازی زمانی زیادی باقی نمانده است، بانوان هوادار در طبقه بالایی آزادی مستقر شدند.

ملی‌پوشان کشورمان با تشویق هواداران وارد زمین چمن شدند تا خود را گرم کنند.

این بازی تماشاگران ویژه‌ای هم داشت از جمله محمد مهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس که در بدو ورود پاسخگوی سئوالات خبرنگاران در خصوص اتفاقات اخیر فوتبال و فساد در این ورزش بود.

تماشاگران ایرانی علی‌رغم اینکه ورود بوق و شیپور به ورزشگاه آزادی ممنوع اعلام شده است، موفق شدند به هر شکل ممکن این بوق و شیپورها را وارد ورزشگاه کنند و شاید این اقدام آنها برای فدراسیون فوتبال دردسرساز شود.

باتوجه به اینکه صعود ایران و ازبکستان به مرحله بعدی قطعی شده و این دیدار در وسط هفته و روز غیرتعطیل برگزار می‌شود، استقبال نسبتا خوبی از این دیدار شده است.

حواشی دیدار ایران و ازبکستان؛ تشویق ماشاریپوف و اورونوف در آزادیمسئولان حراست ورزشگاه آزادی به دلیل تعریف نشدن بلیت هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، از ورود او به جایگاه ویژه ممانعت کردند.

تعدادی از تماشاگران به خصوص بانوان همانند سایر دیدارهای حساس نتوانستند بلیت برای این دیدار تهیه کنند!

جلال الدین ماشاریپوف و اوستون اورونوف، ستاره‌های ازبکستانی شاغل در لیگ برتر(به‌ترتیب استقلال و پرسپولیس) از سوی هواداران ایرانی حاضر در آزادی تشویق شدند.

در شرایطی که دقایقی تا آغاز این بازی باقی‌مانده، بارش باران در ورزشگاه آزادی آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha