فروردین: برخورد نشود فساد در فوتبال سیستمی می‌شود/ مجازاتی عبرت‌آموز در انتظار متخلفان است

تهران- ایرنا- رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از برخورد قاطعانه و عبرت آموز با متخلفان فساد در فوتبال خبر داد.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس در حاشیه دیدار تیم‌های ملی فوتبال کشورمان و ازبکستان در انتخابی جام‌جهانی، درباره ورود نهادهای نظارتی و قضایی برای برخورد با فساد در فوتبال، گفت: واقعا حیف است در فوتبال که می‌تواند باعث نشاط شود، اتفاقات و خطاهای ناگوار مدیریتی رخ دهد که باعث رنجش همه علاقمندان به فوتبال شود. مسببان این اتفاق و کسانی که برای برخورد با متخلفان کمک‌کاری کرده‌اند، محاکمه خواهند شد. مردم انتظار ندارند چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ دهد و حالا که رخ داده انتظار دارند که برخورد شود. مجلس از جایگاه نظارتی در این پرونده تا برخورد قاطع با همه عوامل کوتاه نمی‌آید.

وی درباره احتمال سقوط مس رفسنجان به دسته پایین‌تر با توجه به بررسی پرونده فساد در این باشگاه در دادگاه کرمان، گفت: کوچکترین خواسته هواداران فوتبال برخورد با متخلفان است. این تیم می‌خواهد مس رفسنجان یا باشگاه دیگری باشد، با توجه به محرز شدن تخلف، باید یک برخورد قاطعانه که درسی برای دیگران باشد، صورت بگیرد.

فروردین تاکید کرد: اگر جلوی فساد گرفته نشود، سیستمی می‌شود. معتقدم که فضای ورزش باید پاک باشد و هیچ لکه‌ای در آن به خصوص در رشته‌ای مانند فوتبال با این همه مخاطب نباید باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha