فرماندار تایباد: مشارکت در انتخابات بهترین راه برای رسیدن به مطالبات در جامعه است

تایباد- ایرنا- فرماندار تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت:مشارکت در انتخابات بهترین راه برای رسیدن به مطالبات در جامعه و نقش آفرینی هر ایرانی در سرنوشت خود است.

به گزارش ایرنا، مهدی شیردل روز چهارشنبه در دیدار با روسای هیات های ورزشی تایباد افزود:کمرنگ نشان دادن مشارکت مردم در پای صندوقهای اخذ رای و دیگر برنامه های ملی، مذهبی از مهمترین اهداف و توطئه های دشمنان ایران اسلامی است و همه ما وظیفه داریم یک بار دیگر در انتخابات پیش رو شرکت کرده و به بدخواهان ثابت کنیم که مردم ایران همچون همیشه تحت هر شرایطی پای آرمانهای نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

وی ادامه داد:با انتخاب فردی اصلح باید در سرنوشت کشور سهیم باشیم و اکنون که دشمن به برگزاری این رویداد سیاسی چشم دوخته است همه باید برای اقتدار و سربلندی کشور در انتخابات شرکت کنیم.

او اضافه کرد: جامعه ورزشی در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب حضور پررنگی داشته است و به طور قطع در این برهه حساس دوباره با منش پهلوانی خود و با آگاهی و شناخت برای شرکت در این عرصه پیشقدم خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ‌وزیر کشور روز یکشنبه ششم خردادماه ۱۴۰۳ فرمان آغاز فرایند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را صادر کرد، انتخاباتی که در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رییس‌ جمهوری اسلامی ایران بر اساس قانون اساسی یک‌ سال زودتر از زمان خود و در روز هشتم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha