۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۴۴
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85506348
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه اهل‌سنت بجنورد: حضور پرشور در انتخابات وظیفه دینی و ملی است

بجنورد- ایرنا- امام جمعه مسجد خاتم الانبیا اهل سنت بجنورد گفت: حضور پرشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برای تداوم برنامه های توسعه کشور وظیفه دینی و ملی ما است.

آخوند عبدالحکیم محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ملت بزرگ ایران همواره حضور در رویدادهای سیاسی را وظیفه خود می دانند و در هشتم تیرماه نیز با مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه خواهند آفرید.

وی افزود: بی تردید حضور در انتخابات یاس و نا امیدی را به جبهه دشمنان تحمیل خواهد کرد و موجب تداوم برنامه های توسعه در کشور خواهند شد.

آخوند محمدی با بیان اینکه حضور در انتخابات امری واجب است، گفت: هر فرد ایرانی باید با احساس مسوولیت در این عرصه به نامزد مورد نظر خود رای دهد.

امام جمعه مسجد خاتم الانبیا اهل سنت بجنورد خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با بررسی دقیق شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری مطرح کرده اند در شناخت نامزد اصلح کوشش کنند.

امام جمعه اهل‌سنت بجنورد: حضور پرشور در انتخابات وظیفه دینی و ملی ما است

آخوند محمدی افزود: مردم در انتخاب نامزد اصلح شاخص های معتقد به ارزش های اسلامی و انقلاب، قانون اساسی، اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم داری را مدنظر قرار دهند.

وی تصریح کرد: اکنون به برکت استقرار نظام شکوهمند اسلامی، رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و پشتوانه مردمی شاهد ارتقای روز افزون جایگاه معنوی جمهوری اسلامی ایران در دنیا هستیم.

بیش از ۱۰ درصد از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی را ترکمن های اهل سنت تشکل می دهند که در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد سکونت دارند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

رئیس‌جمهور پیشین ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی در منطقه خداآفرین آذربایجانش رقی در سانحهٔ سقوط بالگرد به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha