شهردار خرم آباد: پرداخت مطالبات کارگران منطقه سه در حال پیگیری است

خرم آباد - ایرنا - شهردار خرم آباد گفت: عدم پرداخت مطالبات ۲ ماهه کارگران شهرداری منطقه سه به دلیل امتناع پیمانکار بوده که این موضوع در حال پیگیری و رفع است.

داریوش بارانی بیرانوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرداری خرم آباد در بحث دیون اصلی خود به تامین اجتماعی و سایر سازمان ها و همچنین پرداخت حق بیمه کارگران هیچ مشکلی ندارد.

وی با اشاره به انتشار تصاویری از گلایه کارگران شهرداری منطقه سه خرم آباد در خصوص عدم پرداحت حقوق و حق بیمه افزود: پیمانکار منطقه سه دیر انتخاب و قراردادی که با وی منعقد شده در قالب ۲۵ درصد بوده اما معتقد است که مابه التفاوت سال گذشته و امسال باید به وی پرداخت شود.

بارانی بیرانوند عنوان کرد: شهرداری در خصوص پرداخت مابه التفاوت پیمانکار در صورت صحت مشکلی ندارد اما پرداخت مطالبات کارگران نباید به ابزاری برای گروکشی پیمانکار تبدیل شود.

وی اضافه کرد: تمامی حقوق و حق بیمه حدود ۹۰ نفر کارگر شهرداری منطقه سه به حساب پیمانکار واریز شده است و مطالبات ۲ ماه فروردین و اردیبهشت آنها باید پرداخت شود.

شهردار خرم آباد با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای الزام پیمانکار به پرداخت مطالبات کارگران تصریح کرد: برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین مشکلاتی به دنبال ایجاد حساب مشترک با پیمانکاران هستیم تا در چنین مواردی شهرداری بتواند راسا نسبت به پرداخت مطالبات اقدام نماید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha