۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۰
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85506470
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایجاد سه گرایش جدید منابع طبیعی در دانشگاه لرستان

خرم آباد - ایرنا - رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان گفت: سه گرایش جدید آبخیزداری شهری، مدیریت جامع حوزه‌های آبخیزداری و حفاظت آب و خاک بر اساس مجوز صادر شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این دانشگاه ایجاد شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه لرستان علی حقی زاده روز پنجشنبه افزود: بر این اساس دانشگاه لرستان می‌تواند از مهرماه امسال در مقطع کارشناسی ارشد این سه گرایش نسبت به پذیرش دانشجو اقدام کند.

وی گفت: سه گرایش قدیمی سیلاب و رودخانه (زیرمجموعه آبخیزداری)، مدیریت جنگل (زیرمجموعه مهندسی جنگل) و علوم زیستی (زیرمجموعه مهندسی جنگل) در مقطع کارشناسی ارشد دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان همچنان برقرار است.

وی اظهار داشت: این دانشکده در مقطع دکترا نیز چهار گرایش تحصیلی علوم و مهندسی آبخیز، مدیریت حوزه‌های آبخیز، علوم و مهندسی آبخیز - گرایش حفاظت آب و خاک، علوم و مهندسی جنگلداری - مدیریت جنگل و علوم و مهندسی جنگلداری - و علوم زیستی را دارد.

حقی زاده ادامه داد: اخذ مجوز کارشناسی ارشد در رشته‌های شیلات و مرتع‌داری با تایید پیوست اشتغال، در ترم آینده نهایی خواهد شد و دانشکده منابع طبیعی در آغاز ترم تحصیلی بهمن‌ماه امسال (نیم‌سال دوم تحصیلی) می‌تواند در این رشته‌ها دانشجو بپذیرد.

دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان هم اکنون ۶۰۰ دانشجو و ۲۵ عضو هیات علمی در چهار گروه آموزشی مهندسی جنگلداری، مهندسی طبیعت (آبخیزداری)، مهندسی محیط‌زیست و مهندسی شیلات دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha