آژیر خطر برای اولین بار در «طبریا» به صدا درآمد/گسترده‌ترین حمله حزب‌الله با ۲۰۰ موشک+فیلم

تهران - ایرنا- منابع خبری از به صدا درآمدن آژیر خطر برای اولین بار در منطقه «طبریا» در شمال فلسطین اشغالی و گسترده ترین حمله حزب الله با دویست فروند موشک خبر دادند.

به گزارش ایرنا، رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که آژیر خطر امروز چهارشنبه برای اولین بار از ماه اکتبر گذشته در منطقه طبریا در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

صدای دهها انفجار در منطقه طبریا به گوش رسیده است.

شبکه المیادین نیز از شلیک موشک های حزب الله به فلسطین اشغالی خبر داد و اعلام کرد: این حمله موشکی گسترده ترین حمله از نظر تعداد و نوع موشک ها است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی در جدیدترین گزارش خود از اوضاع شمال فلسطین اشغالی گفتند که حزب الله در طول یک ساعت اخیر بیش از ۲۰۰ فروند موشک به سمت اهداف صهیونیستی شلیک کرده است.

شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی، مواضع ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه راهبردی هوایی میرون، پایگاه های رویسه القرن، الراهب و الرمثا در کشتزارهای اشغالی شبعا، مناطق طبریا و جولان اشغالی سوریه از جمله اهداف حمله موشکی امروز بوده است.

درپی این حمله، آتش سوزی گسترده ای نیز در منطقه کاحال روی داده است.

به نوشته رسانه های رژیم صهیونیستی، صدای آژیر خطر و انفجار بی وقفه در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی شنیده شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین از ضربه مستقیم حزب الله به شرکت تسلیحاتی «رافائل» این رژیم خبر دادند.

این رسانه همچنین گزارش دادند که جریان برق در بسیاری از مناطق شهر «صفد» در پی حملات موشکی امروز حزب الله قطع شده است.

خبرگزاری فلسطینی سما نیز اعلام کرد که شماری زیادی موشکز به پایگاه راهبردی هوایی «میرون»  ارتش رژیم صهیونیستی و اطراف آن را در کوه جبل الجرمق در شمال فلسطین اشغالی اصابت کرده است.

هنوز از میزان تلفات رژیم صهیونیستی گزارشی نرسیده است.

منابع خبری گفتند که حزب الله این عملیات گسترده موشکی را در پاسخ به ترور «سامی عبدالله» ملقب به «حاج ابوطالب» از فرماندهان مقاومت اسلامی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان انجام داده است.

پیکر شهید فرمانده ابوطالب قرار است عصر امروز در جنوب لبنان تشییع شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha