دستگاه‌های دولتی اصل بی طرفی را در فرآیند برگزاری انتخابات رعایت کنند

سنندج- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان گفت: رعایت اصول اخلاقی و قانونی در فرآیند انتخابات، بویژه امانت‌داری و بی‌طرفی کارکنان، باید رعایت شود.

به گزارش ایرنا، عبدالله رشیدی پور روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری دیواندره اظهار کرد: رعایت امانتداری در برگزاری انتخابات باید به نحو شایسته انجام شود تا اعتماد عمومی به نظام و قانون انتخابات افزایش یابد.

وی افزود: تمهیدات لازم برای تجهیز و آماده‌سازی دستگاه‌های اجرایی با هدف برگزاری انتخاباتی شفاف و سالم در استان فراهم شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان یادآور شد: انتخابات سالم، ایمن و با مشارکت حداکثری، برای استان بسیار مهم و گامی برای توسعه بیشتر منطقه است.

رشیدی پور ادامه داد: در تلاش هستیم نقشه راه توسعه دیواندره را تدوین کنیم و برای این امر نیازمند نیروی انسانی متعهد و متخصص در تمامی زمینه ها هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان گفت: مشارکت‌ها و اولویت‌های دولت با نگاه عمیق به نقش مردم، زیربنای پایدار توسعه استان و تداوم این رویکرد حتی در زمان برگزاری انتخابات ضروری است.

رشیدی پور ادامه داد: توجه به مدیریت مصرف انرژی به ویژه در ماه‌های اوج مصرف و فصل تابستان و تکلیف دستگاه‌های دولتی به پرداختن به این مسئله به جدیت و به عنوان یک مولفه مهم برای رعایت حق‌الناس در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: فرآیند سیاست‌گذاری برای استفاده بهینه از نیروی انسانی و منابع مالی و اداری استان و به تبع آن شهرستان دیواندره مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نیازهای ویژه استان به وزارت کشور اعلام شده است.

معاون استاندار کردستان افزود: به منظور تقویت بنیه اجتماعی و مدیریت منابع، بر سیاست‌های منسجم و دقیق کاری هر دستگاه اجرایی تأکید شده تا با تدوین برنامه‌های کاری، اثربخشی و بهبود خدمات دولتی افزایش یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha