۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۵
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85506654
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تکریم با سابقه‌ترین امام جمعه تاریخ انقلاب اسلامی در ورامین

ورامین - ایرنا - آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی به عنوان با سابقه‌ترین امام جمعه تاریخ انقلاب اسلامی در ورامین امروز چهارشنیه در مراسمی تکریم و حجت الاسلام و المسلمین عزیزی جایگزین وی شد.

 به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم سیدعباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، علی اکبری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، فتاحی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران، علی خزائی نماینده مردم‌ورامین، پیشوا، قرچک در مجلس شورای اسلامی، مسئول امور مساجد استان تهران،مسئول اداره کل تبلیغات اسلامی،حجت الاسلام و المسلمین نوری رئیس ستاد نمازجمعه استان تهران، جانشین فرماندهی شرق استان تهران، فرمانداران قرچک و پیشوا و همچنین علمای سیستان و بلوچستان و جمعی خانواده های معظم شهدا جانبازان و ایثارگران حضور داشتند.

آیت الله محمودی بیش از چهار دهه امام جمعه شهرستان ورامین بوده و وی یکی از پرچمداران انقلاب اسلامی و یار حضرت  امام خمینی ره و رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای  در دشت ورامین است که امروز جایگاه مقدس نماز جمعه در ورامین را به حجت الاسلام عزیزی واگذار کرد . 

 فرماندار ویژه ورامین با اشاره به خصایص امام جمعه سابق ورامین گفت: آیت الله محمودی چشم و چراغ مردم دیار ۱۵ خرداد است و خدمات ایشان به مردم فراموش نشدنی است .

 

فرماندار : خدمات امام‌جمعه ورامین به مردم دیار ۱۵ خرداد فراموش نمی شود

وی در ادامه افزود:  سید مرتضی محمودی گلپایگانی حق بسیار زیادی بر گردن مردم شهرستانهای جنوب شرق و بلکه در استان تهران و کشور دارد.

فرماندار ویژه ورامین در ادامه تصریح کرد: مبارزات ایشان در قبل پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در هشت سال دفاع مقدس زبانزد خاص و عام بود سخنرانی های آتشین شان نقطه عطف بسیاری از بزنکاه های انقلاب اسلامی است.

درویشی تصریح کرد: کفن پوشی آیت الله محمودی در ۱۰دی ماه ۵۷ فراموش نشدنی است و شکل گیری آن خیزش بزرگ مردمان ورامین به هدایت داعیانه ایشان شکل گرفت. در دوران دفاع مقدس فرزند عزیزشان شهید شد و ایشان همچنان به پشتیبانی جبهه های دفاع مقدس می پرداخت و بسیار پرتلاش و هادی در این حوزه حضور داشتند.

درویشی بیان کرد: در اوج فتنه ها که خیلی از خواص مورد تردید شدند ایشان با پوشیدن کفن نقشه راه انقلاب را پررنگ کرد. ما از این عزیز بزرگوار تجلیل می کنیم که ایشان چشم و چراغ همه ما مردم ۱۵ خرداد است.

فرماندار ویژه ورامین در پایان خاطرنشان کرد: حجت الاسلام و المسلمین عزیزی امام‌جمعه جدید ورامین هستند وی نیز عالم و مجاهد بزرگی هستند که توفیق حضور وی را در خطه ۱۵ خرداد داریم و همراه ایشان خواهیم بود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده و دارای ۲ بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha