حضور پررنگ در انتخابات ریاست‌جمهوری ضامن ایران قوی است

سنندج- ایرنا- یک روحانی اهل سنت در کردستان گفت: حضور حدکثری مردم در انتخابات پیش رو، ضامن ایرانی قوی در منطقه و جهان خواهد بود.

ماموستا مختار فرجی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را ضروری دانست و اظهار کرد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات، ضمن داشتن ایرانی قدرتمند، نشان می دهند در مواقع حساس، کنار نظام و انقلاب اسلامی هستند و هیچگاه میدان را خالی نمی کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری دارای ارزش و اعتبار بالایی است، افزود: در شرایط کنونی کشور و وضعیت منطقه به ویژه غزه، انتخابات از اهمیت بیشتری برخوردار است.

روحانی اهل سنت کردستان یادآور شد: به دلیل شهادت آیت الله رئیسی و عملیات وعده صادق در ۲ ماه اخیر، اکنون چشم جهانیان به انتخابات ریاست جمهوری و میزان مشارکت و حضور مردم است.

ماموستا فرجی ادامه داد: قطعا مردم فهیم کردستان حضوری آگاهانه پای صندوق های رای خواهند داشت چرا که طعم شیرین خدمت و عدالت را در دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی به خوبی چشیدند و اکنون به دنبال انتخاب فردی هستند که ادامه دهنده راه آن شهید باشد.

امام جماعت مسجد جامع سنندج در ادامه رئیس جمهور شهید را فردی خدوم، جهادی و تلاشگر برای رفع مشکلات مردم به ویژه نقاط محروم عنوان کرد و افزود: سفرهای استانی و شهرستانی آن شهید بزرگوار، کار را برای رئیس جمهور آینده سخت کرده است.

این روحانی کردستانی با بیان اینکه ۶ نامزد ریاست جمهوری اصلح هستند اما باید از میان آنان اصلح تر را انتخاب کرد، اضافه کرد: مردم باید کسی را انتخاب کنند که پایبند به مبانی دینی، قرآن، خط امام و رهبری، شجاع، مدیر، مدبر و اهل خدمت و عمل باشد و در برابر فشار دشمنان کوتاه نیاید و از خود ضعف نشان ندهد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha