۲۰ گیگ اینترنت رایگان؛ از فرش‌های سعدآباد چه خبر؟

تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات با حضور در جمع خبرنگاران دولت از اختصاص ۲۰ گیگ اینترنت رایگان انتخاباتی به عموم مردم خبر داد و معاون حقوقی رئیس‌جمهور هم اعلام کرد که از ۴۸ فرش سرقتی سعدآباد هنوز هیچ فرشی پیدا نشده و اگر کسی چیزی پیدا کرده آنرا تحویل دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، جلسه هیات دولت امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد با سرپرستی محمد مخبر برگزار شد و پس از آن اعضای کابینه سیزدهم با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه حیاط دولت پاسخگوی سوالات و دغدغه‌های آنان بودند.

حال و هوای امروز حیاط دولت تا حدی رنگ و بوی انتخابات داشت و یکی از اصلی‌ترین سوالات خبرنگاران از ۱۲ عضو کابینه که به حاشیه حیاط دولت آمدند، پرسش درباره ویژگی‌های شخصیتی مطلوب رئیس‌جمهور چهاردهم بود.

شهید رئیسی پهلوان سیاست ایران بود

۲۰ گیگ اینترنت رایگان؛ از فرش‌های سعدآباد چه خبر؟

زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به سوال خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدِ خدمت، تصریح کرد: دوست دارم کسی رئیس جمهور شود که مشی‌اش شبیه شهید آیت الله رئیسی باشد و یک پهلوان سیاسی باشد و نه یک قهرمان سیاسی.

وی ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی پهلوان سیاسی بود علی رغم اینکه می‌توانست در بسیاری از موارد جواب دهد اما هیچگاه این کار را نکرد، تقوای سیاسی را رعایت کرد و گذشتگان را هیچگاه منکوب نکرد.

فرش‌های سعدآباد هنوز پیدا نشده

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرونده فرش‌های نفیس کاخ سعد آباد مفتوح بوده و تا کنون رأیی صادر نشده است؛ از ۴۸ فرشی که به سرقت رفته شده هنوز هیچ فرشی پیدا و تحویل ما نشده است.

وی اضافه کرد: تقاضای ما از دوستانی که می‌گویند فرشی پیدا شده این است که تحویل بدهند تا ما آن را تحویل کاخ سعدآباد بدهیم.

۲۰ گیگ اینترنت رایگان؛ هدیه انتخاباتی وزارت ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم از هدیه ۲۰ کیگابایتی اینترنت در پیام‌رسان‌های داخلی برای مردم خبر داد و گفت: برای انتخابات هم بسته ویژه تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در فضای شبکه‌های اجتماعی داخلی پیش‌بینی کرده‌ایم.

امکان تغییر زمان مناظرات انتخابات را نداریم

جبلی رئیس سازمان صدا و سیما با اعلام اینکه تغییری در جداول مناظره‌ها نخواهیم داشت، گفت: روز قبل از سکوت انتخابات برنامه مناظره نداریم و در دوره‌های قبل هم نداشتیم. تنها زمانی که باقی‌ می‌ماند روز ماقبل سکوت انتخابات یعنی روز سه‌شنبه و روز عید غدیر است و برنامه مناظره هم شب برگزار می‌شود و تداخل زمانی مستقیمی با برنامه‌ای که برای روز عید غدیر تعیین شده ندارد.

به احترام شهدای خدمت؛ روز محیط‌بان در منطقه حفاظت‌شده دیزمار

۲۰ گیگ اینترنت رایگان؛ از فرش‌های سعدآباد چه خبر؟

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در حاشیه جلسه هیأت دولت این هفته در جمع خبرنگاران گفت: روز محیط بان به احترام شهدای خدمت در منطقه حفاظت‌شده دیزمار و در محل سقوط هواپیمای شهید جمهور و هیات همراه برگزار می‌شود.

کنکور در زمان خود برگزار می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هم با توجه به نگرانی خانواده‌ها درباره تغییرات در کنکور، گفت: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال گذشته سازوکار برگزاری کنکور در حال اجرا است و عدم ثبات در این بخش وجود ندارد.

افتتاح دومین سکوی پارس جنوبی تا پایان دولت سیزدهم

۲۰ گیگ اینترنت رایگان؛ از فرش‌های سعدآباد چه خبر؟

جواد اوجی وزیر نفت نیز از افتتاح و بهره برداری از سکوی ۱۳ آلفای پارس جنوبی، آغاز عملیات فاز دوم میدان نفتی مشترک یادآوران و نیز امضای قرارداد نفتی چنگوله خبر داد و اظهار داشت: سکوی ۱۳ آلفای پارس جنوبی، دومین سکوی پارس جنوبی است که در این دولت به بهره برداری می‌رسد و ظرفیتی بالغ بر ۵ تا ۶ میلیون متر مکعب دارد.

۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر اشتغال خالص؛ کاهش نرخ بیکاری بانوان

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت از کاهش نرخ بیکاری بانوان و فارغ‌التحصیلان خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر اشتغال خالص در دولت سیزدهم ایجاد شده است.

وی افزود: با همکاری قوه قضاییه بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از اموال صندوق‌های بازنشستگی که به انواع مختلف توسط برخی اشخاص حقیقی و حقوقی به تصرفشان درآمده بود برگردانده شد.

افتتاح ۴۰ کتابخانه عمومی تا پایان دولت؛ همه کتاب‌ها به دست مردم رسید

۲۰ گیگ اینترنت رایگان؛ از فرش‌های سعدآباد چه خبر؟

محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت، در جمع خبرنگاران با اشاره خریدهای اینترنتی کتاب از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: براساس گزارشاتی که دریافت می‌کنیم به نظر می‌رسد همه بسته‌ها به دست مردم رسیده است و مردم هم راضی هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: رقم فروش کتاب در نمایشگاه امسال به ۶۰۰ میلیارد افزایش پیدا کرد که نسبت به رقم ۴۰۰ میلیاردی سال گذشته، افزایش ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

پیگیری قرارداد ۲۰ ساله ایران و روسیه بدون وقفه ادامه دارد

۲۰ گیگ اینترنت رایگان؛ از فرش‌های سعدآباد چه خبر؟

علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد که هیچ وقفه‌ای در روند نهایی شدن سندهمکاری بیست ساله بین ایران و روسیه ایجاد نشده است.

وی ادامه داد: تاکید می‌کنم عضویت ایران در بریکس و شانگهای میراث گرانقدر و مهم آیت الله رئیسی و امیرعبداللهیان است. شخص ایت الله رئیسی تاکید داشتند که عضویت ایران در بریکس در موعد مقرر انجام شود که این کار انجام شد.

خبر خوب سخنگوی دولت برای صاحبان وسایل نقلیه

۲۰ گیگ اینترنت رایگان؛ از فرش‌های سعدآباد چه خبر؟

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: شرکت‌های بیمه‌گر مکلف شدند بدون دریافت حق بیمه اضافه، کسر قیمت ناشی از خسارت و تصادف را مشمول حمایت‌های بیمه‌ای کنند.

عدم رعایت تغییر ساعت کاری دستگاه های دولتی تخلف است/ وزارت نیرو پیگیری کند

رئیس سازمان اداری و استخدامی درمورد برگزاری آزمون‌های استخدامی در جمع خبرنگاران گفت: جمعه این هفته در ۲۶ استان مرحله دوم آزمون شهید زین‌الدین برگزار می‌شود که ۲۱ هزار نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند و بیش از ۲ هزار نفر در حوزه‌های زیربنایی و اقتصادی جذب می‌شوند.

وی هم‌چنین در مورد عدم رعایت تغییر ساعات آغاز به کار دستگاه‌های دولتی اضافه کرد: این امر تخلف است. در تهران حدود ۵ هزار واحد اداری داریم که کنتور برق دارند، وزارت نیرو مکلف است بازرسی داشته باشد. پیشنهاد خودشان این بود که به خاطر تنظیم برق در این ایام ساعت را تغییر دهند. مردم به وزارت نیرو تخلفات را گزارش کنند و وزارت نیرو مسئول پیگیری این تخلفات است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha