اسبقیان: تنیس باید مانند ژیمناستیک تاریخ‌سازی کند/ تعویق انتخابات به سود دوومیدانی بود

تهران- ایرنا- معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: در مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس، نکاتی را در حوزه ورزش قهرمانی و استعدادیابی یادآور شدم و انتظار دارم که این رشته مانند تنیس‌روی میز و ژیمناستیک تاریخ‌سازی کند.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد شروین‌اسبقیان روز چهارشنبه پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر سیزدهمین مجمع انتخاباتی را برگزار و تا آخر مرداد نیز پنج مجمع دیگر برگزار می‌شود. تلاش ما این است که فدراسیون‌ها از حالت سرپرستی خارج شوند و برای این کار ریل‌گذاری لازم را انجام دادیم و تا زمانی که در مسند کار باشیم به عنوان سربازان ولایت در ورزش کارمان را انجام خواهیم داد. ریل‌گذاری ما نیز به گونه‌ای است که در صورت تغییرات مدیریتی در وزارتخانه، وزیر بعدی باید این انتخابات‌ها را برگزار کند.

وی در خصوص تعویق انتخابات فدراسیون دوومیدانی نیز افزود: تعویق این انتخابات به سود خانواده دوومیدانی بود و ما فرصت بررسی بیشتری برای تایید صلاحیت‌ها دادیم تا حقی از کسی ضایع نشود.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به انتخاب داودی عزیزی به عنوان رئیس فدراسیون تنیس گفت: امروز شاهد یک انتخابات بسیار خوب بودیم و اعضای مجمع رای به ادامه خدمت عزیزی برای چهار سال دیگر دادند. بعد از مجمع من در راستای وظیفه نظارتی وزارت ورزش تذکراتی دادم و انتظارات را بیان کردم.

اسبقیان در خصوص انتظار وزارتخانه از فدراسیون تنیس اظهار داشت: در مجمع انتخاباتی، نکاتی را در حوزه قهرمانی و فرهنگی تذکر دادم چون این 2 حوزه لازم و ملزوم یکدیگر هستند. همچنین نکاتی در حوزه ورزش قهرمانی و استعدادیابی نیز یادآور شدم انتظار دارم که تنیس مانند رشته‌هایی تنیس‌روی میز و ژیمناستیک تاریخ‌سازی کند و مردم نیز این انتظار را دارند.

وی در خصوص انتخاب سرپرست برای فدراسیون‌ها گفت: وزیر ورزش و جوانان تاکید صریح بر انتخاب سرپرست دارد تا شائبه‌ها برطرف شود. اما برخی از فدراسیون‌ها انتخابات را پیش از رسیدن به پایان دوره چهار ساله برگزار می‌کنند و این از لحاظ قانونی هیچ ایرادی ندارد. ما سرپرست را برای رفع شائبه‌ها انتخاب می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha