۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85506814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴ پروژه در حوزه عشایری خراسان جنوبی آماده افتتاح است

بیرجند - ایرنا - مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی از افتتاح ۱۴ پروژه امور عشایری استان با اعتبار ۷۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به مناسبت هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

محمد ابراهیم ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد پنج پروژه در نهبندان، چهار پروژه زیرکوه، ۲ پروژه در خوسف و سربیشه و یک پروژه در شهرستان سرایان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها در زمینه مرمت و بهسازی چشمه و انتقال آب، حفر و تجهیز چاه برداشت آب، احداث آبشخور دامی، احداث منبع دفنی همچنین نصب و راه اندازی توربین بادی است.

۱۴ پروژه در حوزه عشایری خراسان جنوبی آماده افتتاح است

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی گفت: با افتتاح ۱۴ پروژه امور عشایری استان، هزار و ۶۶۱ خانوار با جمعیت هفت هزار و ۴۷۶ نفر از مزایای آنها برخوردار می‌شوند و تثبیت اشتغال برای هزار و ۶۰۰ نفر رقم می‌خورد.

وی افزود: همچنین ۲ دستگاه گریدر و ۲ دستگاه لودر با اعتبار حدود ۲۲۰ میلیارد ریال برای خدمت‌رسانی بهتر به عشایر خریداری شد که تا چند ماه آینده برای تسطیح و بازگشایی ایل‌راه‌های عشایری وارد استان می‌شوند.

ابراهیمی بیان کرد: یک دستگاه بیل مکانیکی زنجیری، ۲ دستگاه تانکر آبرسان و یک دستگاه کمپرسی در مجموع به مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و ارزش افزوده برای خدمت رسانی بهتر به عشایر تامین شده‌ است.

۲۱ تا ۲۷ خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) هفته جهاد کشاورزی نام دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha