۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85506841
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان: همت دولت بر افزایش تولید و ارتقاء بهره‌وری است

رشت – ایرنا – استاندار گیلان گفت: تمام اهتمام و همت دولت بر افزایش تولید و همچنین ارتقاء بهره‌وری و کیفیت است.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی روز چهارشنبه به همراه عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بهره برداری از سه واحد تولیدی در گیلان اظهار کرد: با افزایش تولید مشکل اشتغال نیز برطرف می شود؛ همچنین تولید باید به مرحله‌ای برسد که میزان بهره وری و زنجیره ارزش در آن محسوس باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: برخی از طرح ها به دلایل مختلف توقف داشتند که مشکلات آنها در این دولت برطرف شد و به مرحله تولید رسیدند بگونه ای که امروز نیز این واحدها، صادرات محور شده‌اند.

وی اضافه کرد: سیاست‌های کاربردی دولت مردمی و انقلابی شهید خدمت آیت الله رئیسی بر این است که به واحدهای دانش پایه که بر مبنای اقتصاد دانش بنیان هستند، اولویت دهیم تا دانش آموختگان دانشگاهی جذب این واحدها شوند.

استاندار گیلان بیان کرد: یکی از تعهدات ما در سال ۱۴۰۳ این بود که دانشگاهیان صنعتی را به صنعت و واحدهای تولیدی متصل کنیم و از سوی دیگر مسائل واحدهایی که با مشکلات مالی مواجه بودند، را مرتفع نماییم که با افتتاح برخی از واحدها، شاهد این امر هستیم.

عباسی خاطرنشان کرد: با سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به گیلان مشکلات برخی از واحدها را برطرف و نشستی با صنعتگران و تولیدکنندگان برگزار می شود.

سه پروژه صنعتی در مجموع با ۲۶ هزار میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای ۴۲۰ نفر امروز چهارشنبه با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در گیلان به بهره برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha