سرکنسول روسیه از باشگاه سپاهان و ورزشگاه نقش‌ جهان بازدید کرد

اصفهان - ایرنا- سرکنسول روسیه در اصفهان از ورزشگاه نقش‌ جهان و موزه افتخارات باشگاه سپاهان بازدید کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، آندری ژیلتسوف روز چهارشنبه پس از این بازدید در نشست با مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به اهمیت استمرار تعامل بین باشگاه سپاهان و زنیت، پیوند ۲ باشگاه ایرانی و روس را زمینه‌ساز توسعه دیپلماسی ورزشی برشمرد.

وی با تبریک انتصاب آذربایجانی بعنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک دیدار دوستانه دیگری بین تیم‌های سپاهان و زنیت برگزار شود.

سرکنسول روسیه در اصفهان در این بازدید، با تمجید از اقدامات زیرساختی باشگاه سپاهان، در دفتر یادبود موزه سپاهان نیز متنی به یادگار نگاشت.

مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز در این جلسه با تبریک «روز ملی روسیه» و قدردانی از تلاش‌های کنسول‌گری روسیه در اصفهان برای هموارسازی مسیر تعاملات بین باشگاه سپاهان و زنیت ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های طرفین، این همکاری‌ها توسعه یابد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان و سرکنسول روسیه در اصفهان در پایان این نشست بر توسعه همکاری‌های فی مابین سپاهان و زنیت و تسهیلگری در این خصوص تاکید کردند.

در این نشست پیشنهاد شد همزمان با برگزاری جشن بیستمین سالگرد انعقاد قرارداد خواهرخواندگی اصفهان و سن‌پترزبورگ، تیم‌های فوتبال سپاهان و زنیت در ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان بازی دوستانه‌ای برگزار کنند.

آندری ژیلتسوف بهمن‌ ۱۴۰۲ با حکم وزارت امور خارجه روسیه، کار خود را بعنوان سرکنسول این کشور در اصفهان آغاز کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha