۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85506928
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استاندار قزوین: دولت امانتدار انتخابات مردم است

۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۷
کد خبر: 85506928
استاندار قزوین: دولت امانتدار انتخابات مردم است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین با بیان اینکه دولت امانتدار انتخاب مردم است و بدون جانبداری آن را برگزار خواهد کرد، گفت: انتظار داریم مجموعه ستادی و ارکان اجرایی با بالاترین کیفیت انتخابات را برگزار کنند.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با فرمانداران، بخشداران و شهرداران به همراه رییس و اعضای ستاد انتخابات استان، تصریح کرد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آخرین اقدام دولت رییس جمهور شهید است و پس از آن دولت دیگری متصدی اداره امور کشور می شود، در همین راستا بنا به اتفاقات رخ داده و نسبت به برداشت های ذهنی مردم کشور و حتی ملت های آزادیخواه نسبت به دولت شهید رییسی، انتظار همه این است که انتخابات در رویه و روال درست شکل بگیرد.

وی ادامه داد: بیشترین تعبیری که رییس جمهور شهید در خصوص رویه عملکردی دولت عنوان می کردند عبارت "صادق الوعد" بود و طبیعی است که مهمترین مصداق این موضوع برای یک مسوول که به صورت امانت در بین میلیون ها نفر مسوولیتی را برعهده گرفته، برگزاری انتخابات به شکل صحیح، با کیفیت و بدون جانبداری است.

به گفته اعلایی، یکی از مزیت های کشور ما این است که به معنای واقعی کلمه مردم در خصوص اداره امور کشور تصمیم می گیرند و هر اتفاقی که پس از انقلاب اسلامی تاکنون رقم خورده تنها و تنها با خواست و اراده مردم بوده است.

استاندار قزوین با بیان اینکه با انتخاب مردم در دولت سیزدهم نتایج شگفت انگیزی بنا به اذعان نهادهای داخلی و بین المللی به دست آمده است، اضافه کرد: تمامی این اتفاقات در یک بازه زمانی کوتاه که بخشی از آن در دوران شیوع ویروس کرونا بود که رقم خورد و نکته جالب اینکه این پیشرفت ها پس از دوره عبرت که کشور با مشکلات عدیده ای روبرو بود، حاصل شد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت جانبدار انتخاب مردم نیست و این مردم هستند که تصمیم می گیرند چه شخص و جریانی در منصب بنشیند، مهمترین انتخابات کشور، انتخابات ریاست جمهوری است و مردم به طور قطع به این درک رسیده اند که انتخاب آنها تا چهار سال بر سرنوشت آحاد جامعه تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه دولت امانتدار انتخاب مردم است، تصریح کرد: دفعی و آنی برگزار شدن انتخابات نباید دست اندرکاران را از برنامه ریزی و دقت در امر برگزاری انتخابات دور کند، هر چند هیچ کسی راضی به برگزاری انتخاباتی که ناشی از فقدان رییس جمهور است، نیست ولی همه ما مکلف به برگزاری انتخابات به بهترین شکل ممکن آن هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha