بیش از ۱۰ هزار تبعه خارجی برای مشارکت سرمایه گذاری در البرز نام نویسی کردند

کرج - ایرنا - مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز اعلام کرد: ۱۰ هزار و ۶۵۴ تبعه خارجی مقیم این استان برای مشارکت در طرح جذب و مدیریت منابع مالی و سرمایه گذاری نام نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیروس دهقان شیری روز چهارشنبه در نشست بررسی آخرین اقدامات طرح جذب و مدیریت منابع مالی اتباع استان البرز افزود: اتباع خارجی مشمول طرح جذب و مدیریت منابع مالی در این استان شناسایی و ساماندهی می شوند.

وی یاد آورشد: در اجرای این طرح دستورالعمل ها و ابلاغیه سازمان ملی مهاجرت مورد توجه قرار گرفته و افزون بر شناسایی و ساماندهی اتباع مشمول طرح ، منابع خرد و سپرده گذاری ها بکارگیری می شود.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز با بیان اینکه اتباع خارجی مقیم استان از مرحله اول نام نویسی طرح جذب و مدیریت منابع مالی استقبال کردند، گفت: مشارکت در این طرح برای اتباع خارجی مقیم البرز اختیاری است.

دهقان شیری اجرای این طرح را در فضایی شفاف و قانونمند خواند و تاکید کرد: در مرحله نخست نام نویسی ۶ هزار و ۳۵۹ نفر هزینه های بیمه و جذب منابع مالی را پرداخت کردند.

وی ادامه داد: مرحله دوم اجرای طرح جذب و مدیریت منابع مالی اتباع استان البرز تحت عنوان طرح نوسازی سپرده گذاری مهاجرین خارجی از ۲۲ خردادماه جاری در دفاترخدمات اقامت و اشتغال اتباع آغاز شده است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha