۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۸
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85507096
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

شهردار : زمان بهره مندی شهروندان از پروژه های نیمه تمام عمرانی کرج نزدیک است

کرج – ایرنا- شهردار کرج با بیان اینکه ۲ پروژه مهم قطار شهری و آزاد راه شمالی کرج با گذشت سالها توقف پروژه ، اکنون در مدار تکمیل و تعیین سرنوشت قرار گرفته است،اعلام کرد: با اهتمام مدیریت شهری زمان بهره مندی شهروندان از مزایای این پروژه ها نزدیک است.

به گزارش ایرنا، مهرداد کیانی روز چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از بوستان تفریحی حضرت ولیعصر (عج ) مهرشهر کرج در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد تلاش های گسترده برای به ثمر رسیدن پروژه های خرد و کلان در کرج هستیم و امسال زمان سرنوشت ساز برای قطار شهری و آزاد راه شمالی این کلانشهر است.

وی ادامه داد: پروژه قطار شهری کرج به طول ۲۷ کیلومتر سال ۱۳۸۵ عملیات اجرایی آن آغاز شد اما به رغم تعیین چشم انداز پنج ساله ، سالها در کش و قوش موانع و مشکلات قرار گرفت و به صورت نیمه تمام به شورای ششم و دولت سیزدهم رسید.

شهردار کرج گفت: حمایت دولت سیزدهم و عزم جهادی مدیریت شهری موجب شد تا سال ۱۴۰۱ قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۶.۵ کیلومتر مورد بهره برداری آزمایشی قرار گیرد.

کیانی بیان کرد: اکنون تیم های ویژه در حال تکمیل بخش دیگری از قطار شهری هستند و امسال مهمترین بخش آن بین چهار راه طالقانی و ایستگاه خط صادقیه تهران افتتاح می شود؛ اقدامات صورت گرفته طی سه سال گذشته در متروی کرج با ۱۰ سال پیش آن برابری می کند.

ضرورت تامین رام قطار توسط دولت

شهردار کرج گفت : امیدواریم دولت با تامین رام قطار برای خط ۲ متروی کرج در سرعت بخشی به خدمات ریلی این کلانشهر اهتمام داشته باشد.

وی بیان کرد: مدیریت شهری کرج در کنار تکمیل پروژه های نیمه تمام، طرح های عمرانی را در محله های کم برخوردار شهر دنبال کرده و پارسال ۱۰ هزار میلیارد ریال در این محله ها توسط شهرداری صرف پروژه ها شد.

شهردار کرج گفت : پروژه های بزرگ و کوچک عمرانی با شتاب در حال احداث و تکمیل است تا مردم از مزایای آنها بهره مند شوند.

وی ادامه داد: مطالباتی که حق مردم است و به آن کم توجهی شده انجام می دهیم، سال۱۴۰۳، زمان سرنوشت سازی به لحاظ پروژه های عمرانی کرج است.

کیانی اظهار کرد: امسال نهضت بزرگی در بخش آسفالت معابر کرج آغاز شده و بودجه کلان برای آن گذاشته ایم ؛ یعنی ۲ برابر سال گذشته شرکت پیمانکار به کارگیری شده است؛ طی ۴۰ روز آینده شاهد پخش آسفالت در سطح وسیعی از معابر کرج خواهیم بود.

رفع تمام معارضان آزاد راه شمالی

شهردار کرج در خصوص آخرین وضعیت آزاد راه شمالی این شهر به طول ۱۸ کیلومتر گفت: تملک تمام اراضی در مسیر این آزاد راه پس از چهار سال کامل شد و الان هیچ معارضی نداریم؛ امسال زمان بهره برداری کامل از این پروژه است.

کیانی در خصوص مشخصات بوستان حضرت ولیعصر (عج) مهر شهر گفت : این بوستان به وسعت پنج هزار ۸۰۰ متر مربع با اعتبار۱۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha