۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85507182
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات بدنسازی زنجان: توسعه ورزش مچ اندازی در استان برنامه ریزی شد

زنجان - ایرنا - رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت:مچ اندازی یکی از رشته‌های مطلوب و آینده دار است که برای گسترش آن در سطح استان برنامه ریزی شد.

علی شهبازی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به ظرفیت های بی بدیل رشته بدنسازی و پرورش اندام استان اشاره کرد و افزود: این استان از سال گذشته درخواست میزبانی مسابقات بین المللی مستر یونیورس را داده بود که به دلیل فراهم نبودن زیرساخت های لازم اجرایی نشد.

وی گفت: این استان ظرفیت برگزاری مسابقات جهانی و بین المللی را دارد و باید از این ظرفیت ها به نحو بهتر استفاده شود.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان ادامه داد: یکی از اقدامات این هیات ورزشی برگزاری مسابقات قویترین مردان در محل سبزه میدان شهر زنجان بود که امیدواریم این مسابقات امسال نیز با رفع نواقص به شکل مطلوبی برگزار شود.

به گفته این مسوول ورزشی کلاس های بین المللی آنتی دوپینگ نیز اواخر تیر امسال در استان با حضور یک هزار شرکت کننده برگزار خواهد شد.

وی همچنین به درخشش ورزشکاران زنجانی در مسابقات بین المللی مستر یونیورس، اشاره کرد و گفت: ورزشکاران بدنسازی استان در این مسابقات به میزبانی تهران ۱۲ مدال رنگارنگ کسب کردند.

شهبازی افزود: در این مسابقات در رشته های پرس سینه و پاورلیفتینگ بانوان ۶ مدال و در رشته های پرس سینه، مچ اندازی و چالش بدنسازی آقایان نیز ۶ نشان برای استان به دست آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha