رئیس شورای اجرایی حزب‌الله: دشمن همچنان حماقت می‌کند

تهران- ایرنا- رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان امروز (چهارشنبه) طی سخنانی در جریان مراسم تشییع پیکر فرمانده شهید مقاومت لبنان، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از ضربات مقاومت درس عبرت نگرفته است و همچنان مرتکب حماقت می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، «سید هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در جریان مراسم تشییع «طالب سامی عبدالله» اظهار داشت: شهید عبدالله، قهرمان ژوئیه ۲۰۰۶ بود و طبیعی است که یک هدف دائمی برای دشمن باشد.

وی گفت: دشمن همچنان مرتکب حماقت می‌شود و از تجربیات گذشته درس نگرفته است.

این مقام ارشد حزب‌الله خاطرنشان کرد: اگر پیام دشمن این است که عزم ما را برای حمایت از غزه تضعیف کند باید بداند که پاسخ قطعی ما افزایش کمی و کیفی عملکرد ما است.

جنبش مقاومت حزب‌الله بامداد امروز اعلام کرد که «طالب سامی عبدالله» (ملقب به حاج ابوطالب) در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک «جویا» در جنوب لبنان به شهادت رسیده است.

اشغالگران صهیونیست شب گذشته (سه‌شنبه) وی را به همراه سه تن از نیروهای مقاومت با بمباران منزلی در شهر جویا در جنوب لبنان به شهادت رساندند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha