۲۰ هزار طلبه به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام شدند

بندرعباس - ایرنا - معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت مصداق عینی جهاد تبیین و آشنایی طلاب و مبلغان با دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف است، گفت: سال گذشته ۲۰ هزار طلبه و مبلغ دینی در قالب اردوهای راهیان پیشرفت به نقاط مختلف کشور اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رفیعی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از دست اندرکاران اردوی راهیان پیشرفت حوزه‌های علیمه کشور در بندرعباس افزود: هرمزگان به عنوان استان آغازین انتخاب و ۷۲۰ نفر از اساتید، مبلغان و نخبگان حوزه‌های علمیه از ۱۰ استان به هرمزگان اعزام شدند که امسال این تعداد به ۲ برابر می‌رسد.

وی بیان کرد: این افراد از بخش‌ها و صنایع مختلف استان هرمزگان همچون پالایشگاه ستاره نفت خلیج فارس، پالایشگاه نفت بندرعباس، فولاد و صنایع دریایی بازدید کردند.

۲۰ هزار طلبه به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام شدند

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور نیز در این مراسم گفت: همچنین پارسال بیش از ۲۱ هزار طلبه در قالب برگزاری اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.

حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی افزود: حدود پنج هزار مبلغ برای نقش آفرینی و جهاد تبیین در این اردوها حضور داشتند.

وی بیان کرد: بیش از یکهزار طلبه نیز در طرح راهیان مکتب شهید سلیمانی برای زیارت سیدالشهدای جبهه‌های مقاومت حاج قاسم سلیمانی اعزام شدند و ۲ هزار و ۱۰۰ گروه جهادی نیزبرای سازندگی، تبلیغ و جهاد تبیین درسامانه گروه‌های جهادی ثبت شدند.

مدیر اردویی حوزه‌های علمیه کشور نیز گفت: استان هرمزگان قابلیت و ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که امیدواریم با تقویت برگزاری این اردوها زمینه بهره‌مندی و آشنایی همه طلبه‌ها از این ظرفیت‌ها فراهم شود.

حجت الاسلام پناهی افزود: حوزه‌های علمیه و مبلغان نقش بسزایی در انتقال و تبیین دستاوردهای انقلاب به مردم ایفا می‌کنند.

۲۰ هزار طلبه به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام شدند

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب در مساله جهاد تبیین گفت: برگزاری اردوهای پیشرفت مصداق عینی جهاد تبیین است و بازدید نخبگان دانشگاهی و حوزوی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب موجب امید آفرینی در جامعه می‌شود.

نشست تجلیل از دست اندرکاران اردوی راهیان پیشرفت حوزه های علمیه کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و حجت الاسلام و المسلمین حسین رفیعی معاون امورطلاب حوزه علمیه کشور و حجت الاسلام و المسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha