بهره‌برداری از ۱۰۹ طرح یادگار ابراهیم در خراسان رضوی

مشهد-ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۰۹ طرح‌ یادگار ابراهیم در این استان فردا (پنجشنبه) و در مراسمی با حضور مقامات کشوری به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جواد خدایی روز چهارشنبه افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته بنا بود در میلاد امام رضا (ع) میزبان شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی برای بهره‌برداری از پروژه‌های دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان باشیم، اما با شهادت خادم الرضا (ع) و همراهان ایشان، این توفیق و افتخار برای ما میسر نشد.

وی بیان کرد: اکنون و در چارچوب این طرح ماندگار که مزین به اسم شهید جمهور، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی است، ۱۰۹ پروژه از ۱۲ دستگاه اجرایی و ۱۰ دستگاه ملی با اعتبار بیش از ۱۴۲ همت برای بهره‌مندی مردم شریف خطه خراسان رضوی تعیین شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: بر این اساس ۸۷ طرح در مرحله افتتاح و بهره‌برداری است و ۲۲ طرح نیز در مرحله آغاز عملیات قرار دارند.

خدایی گفت: بیشترین طرح های یادگار ابراهیم متعلق به وزارت بهداشت و درمان با ۲۳ طرح، وزارت نیرو با ۲۲ طرح و وزارت جهاد کشاورزی با ۱۹ طرح است و بقیه مربوط به وزارت خانه های صمت، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، آموزش و پرورش، وزارت نفت، وزارت علوم، وزارت کشور، سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت ورزش و جوانان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha