۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۵۶
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 85507364
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

کارگاه آموزشی بانوی آگاه در پردیس برگزار شد

۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۵۶
کد خبر: 85507364
کارگاه آموزشی بانوی آگاه در پردیس برگزار شد

پردیس-ایرنا- بخشدارمرکزی پردیس گفت: به مناسبت هفته ازدواج کارگاه آموزشی بانوی آگاه در روستای باغکمش شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش ایرنا، بابک رهنما روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری این کارگاه یک روزه به خبرنگاران گفت: برای گرامیداشت هفته ملی ازدواج، کارگاه مهارت‌های همسرداری تحت عنوان بانوی آگاه به همت امور بانوان و خانواده بخشداری، دهیاری و شورای اسلامی، پایگاه بسیج و امور مساجد باغکمش برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی که با حضور بانوان روستایی برگزارشد، میترا سعادتی مدرس دانشگاه، با بیان نکاتی در زمینه آیین همسرداری، مهارت های زندگی مشترک را به بانوان روستایی حاضر در کارگاه آموزش داد.

بخشدار مرکزی پردیس توضیح داد: در این کارگاه آموزشی بانوان روستایی آموختند که، همسرداری مهارتی است که زوجین با شناخت توانمندی‌ها، تفاوت‌ها وحساسیت‌های یکدیگر بتوانند به نیازهای جسمی، عاطفی، روانی وجنسی طرف مقابل پاسخ دهند به طوری که هر دونفر، احساس رضایت خاطر و آرامش نسبی داشته باشند.

رهنما ادامه داد: بنا برآموزش های مدرس دانشگاه، شایسته است همسران با شناخت کامل تفاوت‌های یکدیگر و یادگیری روش‌های ابراز محبت، سعادت خود و خانواده را بیمه نمایند و از کوتاهترین لحظه‌های با هم بودن، بیشترین بهره‌ها را ببرند.

وی افزود: دراین کارگاه تعاملی که بانوان تجربه های خود را نیز بیان کردند درخصوص مهارت‌های همسرداری، ویژگی‌های یک ازدواج سالم و چگونگی صبر و بردباری در زندگی مشترک توضیحاتی ارایه و بیان شد که قانون طلایی یک ازدواج موفق، اقدام به موقع، انتخاب مناسب و ارتباط صحیح است.

بخشدارمرکزی پردیس از برگزاری کارگاه آموزشی تغذیه سالم و کشت سبزی در باغچه های خانگی برای بانوان روستاهای باغکمش و اصطلک خبرداد و اظهار داشت:کلاس تغذیه سالم و کشت سبزی درباغچه های خانگی با حضور فعال بانوان برگزار شد.

رهنما ادامه داد: این کارگاه آموزشی با هماهنگی حوزه اجتمای بخشداری و با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستاهای باغکمش واصطلک، با هدف ترویج تغذیه سالم، ویژه زنان روستایی به عنوان متولیان تغذیه به مناسبت هفته ازدواج و جهادکشاورزی در راستای تحقق شعار سال برگزار شد.

وی توضیح داد: ‌کارشناس این جلسه نکاتی را در خصوص تغذیه سالم و برنامه غذایی مطلوب و نکات آموزشی برای تهیه بستر و کشت و پرورش سبزیجات ارائه کرد و پس از پاسخگویی به سوالات، بذرچند نوع سبزی توسط بانوان شرکت کننده در باغچه الگویی کاشته شد.

تاکنون دو جلسه آموزشی کاشت گیاهان خانگی در روستای کرشت نیز برگزار شده است و این دوره ها درطی سال ادامه خواهد داشت.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزارنفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha