۴۰ بازرس در فرآیند اجرایی انتخابات شهرستان یزد مشارکت دارند

یزد - ایرنا - رییس هیات بازرسی انتخابات یزد گفت: ۴۰ بازرس به ازای هر ۱۰ صندوق یک نفر در فرآیند اجرای انتخابات این شهرستان در کنار سایر عوامل مشارکت دارند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری یزد، " عباس رحمانی " روز چهارشنبه افزود: این بازرسان عهده دار نظارت و بازرسی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان را به عهده دارند.

وی با قدردانی از تمامی دست اندرکاران انتخابات شهرستان یزد یادآور شد: روز انتخابات به ازای هر ۱۰ صندوق یک بازرس در فرآیند اجرایی انتخابات شهرستان یزد فعالیت می کنند و همه آماده انجام وظایف هستند.

این مسئول با بیان اینکه آموزش مستمر عوامل اجرایی انتخابات به عنوان یک اولویت کاری دنبال می شود اظهار داشت: بازرسان و عوامل بازرسی موظفت هستند تا روز اخذ رای در راستای تحقق مرّ قانون انتخابات تلاش کنند.

۴۰ بازرس در فرآیند اجرایی انتخابات شهرستان یزد مشارکت دارند

رحمانی به اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با همکاری مردم و مسئولان و همچنین رعایت کامل مقررات و امانت داری تاکید و از خبرنگاران و فعالان رسانه یزد نیز در همراهی با مسئولان قدردانی کرد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان یزد هم با تاکید بر اهمیت انتخابات و لزوم برگزاری انتخاباتی سالم و امن از اعضای ستاد و رابطین شعب اخذ رای خواست تا تمام تلاش خود را برای انجام وظایف محوله به بهترین نحو انجام دهند.

" ابوالفضل اکبری " گفت: چیدمان و انتخاب اعضای شعب اخذ رای باید به گونه‌ای انجام شود که از افراد امین، متعهد و قانونمند استفاده شود

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha