معاون سپاه ثارالله: هنرمندان برای انتخاب آگاهانه رییس جمهور مشارکت کنند

کرمان - ایرنا - معاون سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: قشر هنرمند با بیان و هنر خود در انتخابات آگاهانه مردم برای انتخاب رییس  جمهور مشارکت داشته باشد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ احمد قربانی عصر چهارشنبه در نشست جهاد تبیین با موضوع امتداد راه شهدای خدمت و خلق حماسه حضور در انتخابات‌ افزود: هنرمندان در روزهای باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری تمام تلاش برای امید آفرینی و حضور همگانی و آگاهانه مردم در تعیین سرنوشت خود را به کار گیرند.

وی بابیان بخشی از دستاوردهای دولت مردمی شهید آیت الله رییسی تاکید کرد: هنرمندان برای تبیین این دستاوردها به مردم می توانند نقش آفرینی کنند چراکه هنرمندان قشر پرمخاطب وتاثیر گذار جامعه هستند و با زبان هنر و تحقق جهاد تبیین می توانند زبانی گویا برای دعوت مردم به مشارکت در انتخابات باشند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان نیز با بیان اینکه هنرمندان برای موج آفرینی و ترغیب جامعه برای حضور آگاهانه در انتخابات نقش مهمی دارند یادآور شد: اصحاب هنر با استفاده از شیوه های مختلف هنری اعم از تولید فیلم کوتاه، نماهنگ، تئاتر. موسیقی، شعر، نقاشی و غیره در فضای حقیقی ومجازی برای ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های رای نقش آفرینی کنند.

مجید منصوری افزود: همچنین بر استفاده از فرصت های پیش رو عید قربان وعید غدیر وجشن های این ایام جهت دعوت از عموم جامعه برای خلق حماسه حضور تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha