۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۲۷
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85507557
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گناباد نیازمند توجه رسانه ها برای ایجاد نشاط انتخاباتی است

گناباد - ایرنا - فرماندار گناباد گفت: ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان نیازمند توجه بیشتر رسانه‌های ارتباط جمعی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا نصیری چهارشنبه شب در نشست خبری با اشاره به اینکه هنوز گناباد به صورت جدی وارد فضای انتخابات نشده است، اظهار کرد: رسانه های گروهی در ایجاد شور و نشاط انتخابات و ایجاد بستر لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیشتر تلاش کنند.

وی ادامه داد: رسانه های ارتباط جمعی گناباد در فرصت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری باید در کنار ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، در خلق فضای اخلاق مدارانه و تشویق مردم به حضور گسترده در این انتخابات و ایجاد فضای سالم انتخاباتی بکوشند.

فرماندار گناباد گفت:‌ امکانات و فضا، در این شهرستان به صورت مساوی در اختیار نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و هواداران آنان قرار و همکاری لازم برای انجام تبلیغات نامزدها در چهارچوب ضوابط و موازین قانونی صورت می گیرد.

نصیری گفت:‌ یک هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در مناطق شهری گناباد با پیشرفت فیزیکی افزون بر ۷۰ درصد در حال اجرا است و ۵۵۰ واحد در مناطق روستایی هم در مراحل پایانی کار قرار دارد.

وی افزود: سهمیه گناباد از محل احداث چهار میلیون واحد مسکونی نهضت ملی مسکن کشور که در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد در ابتدا سه هزار و ۶۵۰ واحد بود این در حالی است که از ابتدای این دولت تاکنون برای هفت هزار نفر در این شهرستان زمین تامین شد.

وی گفت: ۳۵۰ واحد مسکونی در راستای طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای دولت سیزدهم در شهرستان گناباد احداث و به بهره برداری رسید و افزون بر واحد مسکن شهری و روستایی هم روز پنج شنبه به صورت وبیناری با حضور محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان با سطح کشور در ۹۱ شعبه اخذ رای مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد برگزار می شود .

با تصویب روسای قوای مقننه و قضائیه و سرپرست قوه مجریه، و نیز تأیید شورای نگهبان، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha