۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۲۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85507593
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پزشکان‌ بدون‌مرز: اسرائیل از آغاز ماه جاری ۸۰۰ فلسطینی را در غزه کشته است

تهران- ایرنا- سازمان پزشکان بدون مرز در بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز ماه جاری (ژوئن) تاکنون ۸۰۰ فلسطینی را در غزه به شهادت رسانده است.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا از الجزیره، سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد که در پی بمباران‌های شدید و حملات رژیم صهیونیستی به غزه، از آغاز ماه جاری (ژوئن) بیش از ۸۰۰ فلسطینی در غزه شهید و ۲ هزار و ۴۰۰ نفر زخمی شدند.

سازمان پزشکان بدون مرز در این بیانیه، افزوده است: ما دیگر نمی‌توانیم بپذیریم که (رژیم) اسرائیل همه اقدامات احتیاطی را انجام می دهد.

پیش تر وزارت بهداشت غزه اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، سه جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۳۸ نفر و زخمی شدن ۱۰۰ نفر دیگر شد.

این وزارتخانه افزود: با احتساب این آمار جدید، شمار شهدای تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا به امروز به ۳۷ هزار و ۲۰۰ نفر افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، با گذشت هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha