دوقطبی‌سازی و حرمت‌شکنی در انتخابات به سود دشمن است

اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در انتخابات از دو قطبی سازی جامعه و حرمت شکنی پرهیز شود چرا که دشمن همواره از اختلاف جریانات سیاسی و دوقطبی سازی ها سود می برد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد چهارشنبه شب در همایش جهادگران تبیین با محوریت انتخابات ریاست جمهوری در مجتمع فجر سپاه اظهار کرد: انتخابات امسال بسیار حساس است.

وی افزود: دو قطبی سازی جامعه بی شک آسیب هایی را برای کشور اسلامی ما به دنبال دارد و نیاز است از هرگونه حمله به جریانات مقابل خودداری کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: وظیفه اصلی ما این است که برنامه ها و ویژگی های نامزدهای انتخابات را به مردم اعلام کنیم و هیچگاه با موضع گیری و هجمه به جناح های مختلف خودزنی نکنیم.

وی تصریح کرد: آنها که در دایره انقلاب هستند باید بدانند که رهبر معظم انقلاب هیچگاه از هجمه نامزدهای انتخاباتی به یکدیگر راضی نیستند و در هر دوره انتخابات این مورد را تذکر داده اند.

موسوی فرد بیان کرد: در سه سال اخیر رهبر معظم انقلاب آسوده بودند چرا که فردی سکانداری امورات کشور را بر عهده داشت که مرید رهبر انقلاب بود و بلافاصله پس از هر بار سخنرانی ایشان در مسائل مختلف، هیات دولت را برای اقدامات اجرایی به صف می کرد.

حضور حداکثری مردم مطالبه جدی رهبر انقلاب است

وی خاطر نشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب است و باید در مرحله اول با جهاد تبیین، مردم را به مشارکت دعوت کنیم و در مواردی نیز که به صورت حضوری شرایط مسیر نیست، از راه‌های مختلف ارتباطی استفاده ببریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: باید تلاش شود بین دو یا سه نفر اجماع صورت گیرد و تمرکز روی یک نفر باشد تا نیروهای انقلابی از سرگردانی رها شوند.

موسوی فرد اظهار کرد: همچنین یکی از دغدغه های کنونی بحث هجمه ناجوانمردانه دشمنان در کشور و بخصوص در خوزستان است؛ دشمن در مناطق مختلف استان برای آسیب زدن به انقلاب و نظام همواره در تلاش است که جامعه روحانیون، ائمه‌ جمعه و طلاب باید بیش از گذشته جوانان را هوشیار کنند.

همایش جهادگران عرصه تبیین با حضور آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه خوزستان، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان ، جمعی از طلاب، روحانیون، علما و ائمه جمعه استان با محوریت انتخابات ریاست جمهوری در مجتمع فجر سپاه در اهواز برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha