سند آمایش سرزمینی ورزش نقش اساسی در توسعه علمی رشته‌های مختلف دارد

یزد - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تصویب سند آمایش سرزمینی در ورزش جزء دستاوردهای مهم دولت شهید رئیسی است که نقش اساسی در کمک به توسعه علمی و دقیق رشته‌های مختلف در کشور دارد.

به گزارش ایرنا، " سید محمد شروین اسبقیان " چهارشنبه شب در نشست هم‌اندیشی با مسئولان و روسای هیات‌های ورزشی استان یزد افزود: با مصوب شدن این سند شاهد انجام امور مختلف ورزشی بر اساس ظرفیت‌ها و شرایط در مناطق مختلف کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه ملی پیشرفت ورزش که مکمل سند آمایش سرزمینی است توسط دولت سیزدهم و پیگیری شهید رئیسی مصوب شد اضافه کرد: شهید آیت الله رئیسی در مدتی که در پست رئیس جمهوری بود در شورای ورزش و برنامه های مختلف حضوری فعال داشت و برای توسعه ورزش به صورت جهادی و انقلابی پیگیر امور بود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: توجه به امور فرهنگی و ارزشی در کنار قهرمان پروری و امور فنی ورزش جزء رویکرد و برنامه اصلی و همیشگی وزارت ورزش و جوانان است.

اسبقیان تاکید کرد: توسط دولت سیزدهم در عرصه ورزش کشور در استان‌های مختلف گام های مهمی برداشته شده و این روند با روحیه جهادی و انقلابی و همراهی مردم و جامعه ورزش و مسئولان ادامه دارد.

وی یادآور شد: برگزاری انتخاباتی پرشور و پرنشاط موضوع مهم کشور است و جامعه ورزش باید همگام با سایر اقشار جامعه حضوری موثر در این میدان مهم داشته باشد.

اسبقیان جامعه ورزش در هر شرایطی کنار مردم بوده است و حتما در انتخابات مهم پیش رو در هشتم تیرماه حضوری فعال در این عرصه خواهد داشت.

در این نشست روسای هیات‌های مختلف ورزشی استان به بیان دیدگاه و همچنین مطالبات مختلف خود اشاره و پیگیری و تحقق آن را خواستار شدند و همچنین از " رضا گلیمی " عکاس پیشکسوت استان با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت تجلیل صورت گرفت.

استان یزد ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده و ۵۵ هیات ورزشی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha